N_79 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Ikke det gøyeste temaet akkurat, men lurer på om det er uheldig å få diare og mye vondt i magen når en er gravid? Jeg er i uke 33 nå og våknet av vanvittig kvalme og vondt i magen imorges. Gikk på do..og jeg ble bedre. Det var ikke noe unormalt vondt med tanke på graviditeten og sånn, men jeg var skikkelig dårlig. Noen som vet om dette påvirker babyen eller har jeg bare fått en helt vanlig ufarlig magasjau?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå