*Super*Mamman* Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Var på do i stad, og da kom det ut en stor klump med grønnt slim ( delikat ja, hehe)... Det jeg lurer på er om det kan være slimproppen, og om det kan være betent der inne siden den var grønn, og om det i så fall kan være farlig for bebien.... Bør jeg ringe føden å spørre? Eller er det normalt og ikke farlig? Takk for svar:)
Trulte76 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 jeg også hadde det i går..var mere som el-slim med litt grønnfarge i..ikke veldig grønt da..men var bare da..har ikke merket noe senere.. Får håpe det er normalt..jeg er 22 uker nå..men jeg kjenner ikke noe ubehag eller lignende..og var bare den ene gangen der..
ChristinaTopp Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Hei! Jeg driver for tiden og leser mye ang fødsel, og leste at hvis det kommer ut noe med brun eller grønn farge skan det være at babyen har bæsjet i fostervannet, og at det ikke er sundt for den å ligge i det for lenge. Det stod også at fødeavdelingen gjerne ha beskjed om slikt. Jeg ville ha ringt hvis jeg var deg. Lykke til!!
*Super*Mamman* Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 Hai, og takk for svar.. Har snakket med jordmor, og hun sa at det var vanlig at slimproppen var grønn... Fostervannet kan ikke gi farve på slimproppen så lenge vannet ikke har gått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå