Gå til innhold

hva mener dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi flytter inn i vår nye leilighet senere i kveld og dere vet sikkert hvordan det er når man flytter + at vi i tillegg har en gutt på 8 mnd som krever sitt. og på toppen av det hele sliter jeg med et vondt kne som blir bare verre og verre. jeg halter og drar etter meg benet når jeg gjör ting.

så denne flyttinga er extra slitsom.

saken er at svigers som bor 70 km unna vil komme allerede i morgen og mannen min må kjöre og hente dem og de har tenkt å väre her i 3-4 dager. de kan ikke hjelpe til noe särlig, begge er er eldre med fysiske problemer.

leiligheten kommer til å se ut som et bombet område, jeg kommer ikke til å kunne få unna mye greier til imorgen.

må også i löpet av helgen rundvaske den gamle leiligheten.

de kan heller ikke passe lillegutt så mye, han begynner fort å sutre/gråte da de er veldig "på" han hele tiden..og han er ikke så kosete..

i tillegg bör jeg fixe frukost/middag/kveldsmat, og gjesterommet er full av greier og da får vi ikke satt opp senga der inne dvs de må sove på stuegolvet og med de fysiske plagene de har kommer det til å väre vanskelig for dem å ligge der.

jeg mener at de kunne ha kommet neste helg, da har vi fått unna litt..

det er så mye stress nå!

jeg pövde å hinte frem det men nei, de MÅTTE komme imorgen.

mannen min jobber mye og er også stressa pga flyttinga så jeg ville ikke dra fram diskusjonen.

hva mener dere?

(og en sak til, jeg er ikke en fäl svigerdatter som er lei av svigers men i denne situasjonen syns jeg de kunne ha tatt litt hensyn..de er forövrig her flere ganger i måneden og overnatter flere dager i strekk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare sette foten ned og si at det ikke passer nå. Du har jo en god begrunnelse for det. Stå på! Klem.

Skrevet

Enig! Stå på! Har samme problem da svigers vil at vi skal komme til england på besøk, men jeg har sagt klart fra at jeg kommer ikke til å reise med fly før til jul!!! Da får de heller bli sure, altså!!! Synes det er urimelig at de skal komme samme helg som dere flytter, iallefall når de ikke kommer for å hjelpe til! Hadde de kommet for å ta vare på sønnen din så dere kunne gjøre det dere måtte, hadde det stilt seg litt annerledes i mitt hode!

Si Nei! Det er faktisk lov!

Skrevet

ja du har jo en god fot, du får bruke den:-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg ar akuratt flyttet selv og tenker....ÅH HERREGUD, det der går ikke!!

Du kommer til å løpe og løpe og løpe, de er jo bare i veien! hvis de ikke kommer for å hjelpe kan du si til de at de får det mye hyggeligere på besøk hos dere neste helg:)

Skrevet

jeg har så lyst til å si ifra men gruer meg til hvordan de kommer til å reagere.. for noen uker siden sa mannen min til svigerfar at de trenger ikke å ringe så ofte hele tiden, på en höflig måte lixom men han ble sur og ringte ikke på en uke.

de ringer 4-5 ganger om dagen og det er begrenset hva man har å prate om så ofte.

jeg er ikke vant til dette, mine foreldre tar hensyn og de "maser" ikke så mye..mannen min er også enig i at det blir litt for mye..

HI

Skrevet

Unngå hele ordet "nei", si bare enkelt å greit:"det passer DESSVERRE ikke denne helgen, men kom neste helg i stedet. vi gleder oss, det blir kos".... ;)

Skrevet

Det høres litt intense ut, HI. Tror den eneste måten å få litt pusterom på er å si ifra, slik du sier mannen din gjorde om telefonsamtalene.. Trodde mutter'n var ille som ringer ca 1 gang annenhver dag, jeg!

Hvis de blir sure/grinete, så er jo det dems problem egentlig, siden de ikke klarer å se at dette er FEIL selv! Som jeg skrev i sta; Stå på!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...