Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Min favorittmascara er Inimitable fra Chanel. Den sitter som bare det! Anbefales på det sterkeste.
Maritbrud Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg sverger til mascaraene fra Lancôme. Synes alle er veldig bra (foruten Extencils, den som er firkantet). Du må finne den typen som er best for dine vipper, men alle sitter som støpt og gir fin farge. Jeg personlig synes Dior Show er en av de dårligste mascarene jeg har prøvd. Alt for stor børste, og den drysser lett. Dette er jo veldig smak og behag. Hvis du har anledning vil jeg tipse om Visage i Oslo (ligger på hjørnet ved Torggt. bad bak Sentrum politistasjon). Make up forretning som selger til profesjonelle makeupartister (og til privatpersoner). Her har de mye mer kunnskap enn i vanlige parfymeri, og merker som ikke føres andre steder i Norge. Jeg kjøper alt mitt her fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå