Mage igjen Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Endelig var det i går vår tur for ul! En liten gutt veivet og turnte der inne!!! Ingen tvil om at de var en liten prins!!! moro!!! Alt var heldigvis bra med den lille, og vi ble satt 2 dager frem, så nå er terminen 25.9! Utrolig morsomt! Da var det bare å finne et navn..... ojojojo, det er ikke lett... Bare en liten oppdatering fra meg!
Yvonne04&Leon08 Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Gratulera=) blir en prins her hos oss også=)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer:) Blir en gutt her igården også. Var på ul igår (15uker) og fikk samme beskjed:) Var heller ingen tvil så den ordinære ul blir mer for å få skikkelig termindato:) Navn ja:) Ikke lett det der. Hadde plukket meg ut jentenavn. men finger ingen guttenavn som jeg faller helt for..Hva me deg? Men kjekt å nå som en vet hva det er med å kjøpe inn ting og slikt:)
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer så mye:) Vi venter også en liten gutt som skal hete Sebastian:)
Trulte76 Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Grartulerer med gutten, blir en liten prins her også
Rascal_4.11<3 Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer med gutten, håper jeg får gutt også fordi guttenavn er det eneste vi er enige om hehe neida er gøy uansett... Greit å bli satt fram også da, forhåpentligvis 2dager mindre å vente Ü
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Så kjekt å få vite kjønnet da. En mnd igjen så er det min tur til UL. Håper de ser kjønn på min bebis også!! Og hvis det viser seg en liten tut der inne så sliter vi veldig med navn.. Så bare kom med noen hint hvis du får noen etterhvert som du vil dele med:) Skal du handle masse blått nå framover???
Mage igjen Skrevet 25. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. april 2008 Å så koselig med så mye tilbakemelding, blir helt rørt her jegsitter jeg! Er litt VEL lettrørt om dagen ja... hehe Vi har snakket om Mikkel, synes det er så søtt navn... ellers så jobber vi oss igjennom navnboken om dagen... Jentenavnene kan vi litt skippe nå, og det er forsåvidt greit, synes det er mange flere fine guttenavn.... ) Synes også Kristian, Oliver, Linus, Jakob og mange mange fler er fine, men "arbeidsnavnet" nå er fortiden Mikkel.. Må innrømme at jeg måtte innom å kjøpe et lite guttesett etter ultralyden i går, Synes de har fått en så kul kolleksjon på Lindex med 70-talls inspirerte klær... Har endel klær fra før da, har både en gutt og en jente fra før. (Men "heldigvis" er gutten eldst, og jeg har gitt bort mye av hans klær da det hopet seg litt opp her, så da "må" jeg jo kjøpe litt nytt og.... til fars store oppgitthet og min store glede... thihi...
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!! var nettopp på UL vi også, får en gutt 25.09.08, ble også satt 2 dager frem
Mage igjen Skrevet 25. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. april 2008 Så gøy, da er vi helt likt da!!! Gratulerer så mye til deg også! Stas ikke sant?! Da følger vi hverandre hele veien vi da! Lykke til videre!!! Og kos deg med den lille prinsen i magen!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer! Blir mest sannsyneligvis en gutt her også, med termin 24.9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå