Gå til innhold

flere som venter mens den 29april, men ikke vil ha den?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vaffal:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil du bli min testevenn? :)

skal prøve å holde ut frem til tirsdag om jeg ikke får mensen da...

men har en digital som brenner i skapet! ikke bare bare! hehe

Skrevet

ja:)det kan jeg vet du. jeg har 7 tester her,hehe.har litt lyst til å teste på mandag,men så kjipt hvis den er minus da...

Skrevet

jeg logger meg på igjen i kveld,må ordne meg.skal på kveldsvakt.

Skrevet

holdt på å vaske litt her se:)

jeg har ingen andre symptomer enn at det stakk noen ganger i livmoren, eller der jeg føler den er..hehe, igår.. stakk skikkelig til, men ga seg etter ett par stikk...vanskelig forklare:) ellers kjenner jeg ingenting i brystene, og de var super vonde ved mitt første svangerskap! men det vae en uke over ikm da vel og merke..

7 tester ja! hehe... da er jo du sikra mener jeg:)

kommer aldri til å klare holde meg frem til tirsdag jeg heller.... tar en på mandag jeg og, om jeg klarer holde ut så lenge:)

men sprekker jeg, skal jeg bekjenne mine synder til deg og fortelle hvordan det har gått:)

du da? noen symptomer?

er det ditt første barn eller har du fler?

vi har ei lita snuppe på 5år, så er på full tid å få en liten til kan du si:)

Skrevet

i like måte:)hehe jeg har hatt litt vondt i magen.sånn føltes det første gangen jeg var gravid også.( mistet det i uke 8) men er redd jeg bare får symptomer,fordi jeg ønsker for hardt at jeg skal være gravid nå.:)

så var jeg gravid i fjor sommer,men utenfor.så måtte operere.:(veldig kjipt,men begynner å få det avstand nå.så det blir første mann ,hvis det sitter denne gangen:) ja,har bestilt tester så jeg skal ha for en stund,hehe.:) det er opp til 3 dager før man kan ta en test,så kjenner jeg meg selv rett,blir det iallefall en test på mandag...hehe:)

Skrevet

Jeg venter også den 29, eller den 30. Har allerede testa meg jeg, hehehe. Selvfølgelig negativ, men er jo lov å håpe;)

Nå skal jeg ikke teste meg før IKM dagen, eller dagen etter har jeg bestemt meg for. :)

Har også mistet to ganger, så jeg håper den sitter snart:)

Har blitt spådd også her inne, men begge sa at jeg ikke er gravid denne måned, men at jeg kanskje blir det i juni/juli.. Akk, vil ikke vente så lenge:S Håper de tar feil!

Hadde vært gøy om vi kunne gitt hverandre oppdateringer når det nærmer seg testetid;) Lykke til iallefall`!!:D

Skrevet

uff da.. da har du vært riktig så uheldig!

da sitter den lille sikkert fast neste gang, for alle gode ting er jo 3:)

er veldig lett få symptomer fordi man ønsker det så sterkt ja... får jo mesten ømme pupper av å klemme på de for mye for å kjenne om de er ømme!! hehe...

med cb digital kan man jo teste inntil 4dager før forventet mens...hmmm....da blir det imorra da jo! oioioi....inte bra inte:)

må prøve stå imot jeg altså! er så kjipt når det lyser ikkegravid imot meg... er grusomt ærlig den digitale! litt for ærlig etter min smak egentlig men:)

er jo greit slippe tyde uansett da...:)

gi meg styrke til å vente til mandag sier jeg bare!:)

Skrevet

hei!

hyggelig at du vil bli med å være "testevenn" :)

sier det til deg også! alle gode ting er 3:)

ja, det der spågreiene gidder vi ikke høre noe mer på... da er det ikke noen beibis på meg før i august! og det er jo helt feil, siden jeg skal bli gravid nå:)

du får oppdatere når du tester! og om du "sprekker" og tester litt før:)

masse lykke til til deg også! krysse alt jeg har for deg:)

klem

Skrevet

vi får holde hverandre oppdatert:) jeg måtte dra hjem fra jobb i dag,har så murring i nedre del av magen og i nedre del av rygg:(kjipt. bra skrevet det med at man blir øm fordi man klemmer så mye ...hehehe

Skrevet

får jeg være med også?Venter mens tirsdag eller onsdag!

Skrevet

klart det :) bare hyggelig med flere må jeg da tro.

Skrevet

er det din første du prøver å få,eller har du barn fra før?:)

miss x

Skrevet

jeg ble pokka til å ha bim fri kveld i går jeg se:) ikke bare, bare:)

uff da! håper du er bedre i magen din idag da! men kanskje du er gravid?? vi kan jo håpe!:)

vet du hva jeg gjorde istad a??? testa.... dum ass! den var jo sef negativ.. blir sur på megselv når jeg sprekker sånn altså! men! da er det bare å regne med at det ikke er noe den mnd her og prøve igjen neste mnd:)

Skrevet

så klart:) ha du hatt noen symptomer da?

jeg testa som sagt idag....negativt! klarer aldri la vær når det nærmer seg jeg altså! grrr.....

Skrevet

jeg håper på at jeg er det.men sier til meg selv at neida,du er ikke gravid.

du tok en test ja,ikke tenk for mye på den da,husk det er noen dager til:) jeg hadde lyst jeg også,men klarte å holde meg.faktisk.:))

egentlig er det best å tenke som du skriver ja,at det ikke er noe denne mnd,men prøve neste mnd..

Skrevet

flink du er da:)

har jo fortsatt noen mnd igjen på å bevise at spådama tar feil.)

best å si til seg selv at det ikk er noe, helt klart!

er jo fortsatt noen dager igjen til jeg skal ha den jækla uka, men går ut ifra at testen var riktig og at jeg heller får meg en finfin overraskelse om det er noe der alikevel:)

Skrevet

ja,vi får håpe på det:)

vet ikke om jeg kanskje må ta en i morra....

Skrevet

måtte ta en test i dag da.den var jo negativ:( så nå tror jeg at jeg har bare fablet frem symptomer)

Skrevet

æsj da!

er jo ikke sikkert du har fabla da.. kan jo hende du har testa for tidlig bare.

men sleng deg på med meg og tro på testen! blir vi heller ekstra glade om det er andre veien vet du:;)

har neimen ingen magesmerter elr noenting jeg, pleier alltid ha det før mensen men...

har sykt lyst på sjokolade da! og det har jeg alltid før mensen..så kan jo hende den kommer alikevel:(

hvordan går det med dere andre i tråden da?? symptomer?? klart holde dere unna testen?:)

Skrevet

sendte deg akkurat en pm mld.ikke så spennende men .:)

Skrevet

Hei! Har hatt besøk i helga så ikke vært her inne!! Jeg har en sønn på 22 mnd fra før. Tok 9 mnd før jeg ble gravid sist gang så ingen store forhåpninger om at det klaffer allerede nå men krysser fingrene:-) Jeg har en drøss billigtester så testa på fredag jeg da men selvfølgelig negativ da he he.Tenkte å vente til tirsdag nå men mulig jeg sprekker i morra!!!! Har absolutt ingen symptomer men det hadde jeg heller ikke sist. Bortsett fra manglende mens og positiv test merka jeg ikke noe før i uke 6....

Masse lykke til dere andre, vi krysser fingrer og tær he he:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...