♥Snulder Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 ... var resultatet etter legebesøk med vesla i dag:=( Med en crp på 148 etter 1 ukes sykdom, så antar jeg den har vært en smule høyere! Sånn er det når mamman er sykepleier og skal "se det ann"... for det går jo helt sikkert over av seg selv... Noen ganger så bør jeg ta meg i nakke og ikke være så "redd" for å stille på legevakta:=/ Huff.... Men nå skal vi ihvertfall få bukt på ørebetennelsen, halsbetennelsen og den bronkitten....
Plutseliten :) Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Stakkars liten tulle da Godt dere har fått medisiner som tar bort vond hals,hoste og såre øyne og som gjør at dagene blir bedre. Hmmm...vet litt om det der....skomakerens barn osv Masse god bedring!! Fredagsklemmer fra
iznogood Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Ååå... uffda og stakkers liten. Håber hun får god effekt av all medisinen veldig raskt. Er ikke mye gøy å være liten og syk. Jeg har i mitt liv kvinnet meg opp og tatt den politiske beslutningen om at legevakten er der for meg. Jeg er en kunde som betaler både med skattepenger og klingende mynt - og hadde det ikke vært noen kunder, så hadde ikke legevakten hatt eksistensgrunnlag. *puh* Ofte går sykdom over av seg selv, så det å se saken ann er jo ikke feil. Men her har det tydeligvis bitt seg fast med ører og hals. Riktig god bedring til vesla.
Reveenka Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Stakkars liten, ikke greit med en så slem mamma nei... c",) Håper medisinene tar basseluskene fort, sånn at vesle tutta kommer tilbake i fin form! Jeg har forresten en sykepleierkollega som så an sønnens vonde forslåtte arm etter en sykkelvelt. Da de måtte på legevakten tre år senere fordi de mistenkte armbrudd etter en fotballkamp sa legen: Nei ikke noe brudd denne gangen - men du har jo brukket denne armen før en gang, du? Rødmende flau mamma da, ja... c",) Skal dog sies at det var et veldig rent og pent brudd!
dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 ... men det fine vettu mamman, det er at nå har du vært der, og nå skal hun bli så frisk og fin, lille jenta di! God bedring til henne, snart er hun friskest av alle...!
Maud Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Uff da. Stakkars lille vennen. Jeg heier på Iznogood her. Vi betaler skatt og skal kunne bruke de offentlige tjenestene med god samvittighet. Jeg har også en tendens til å tenke at dette fikser jeg selv, men av og til gjør jeg jo ikke det... God bedring til snuppa di!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Så utrolig bra at det ikke var vannkopper da!!! Aldri så galt at det ikke er godt for noe:-) Nå får hun hjelp og blir helt sikkert raskt mye bedre, legg det andre bak og se frem til en fantastisk deilig ferie:-) Den er rett rundt hjørnet nå!!!!
♥Snulder Skrevet 25. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2008 Og vips... mens vi er på ferie... så popper vannkoppene frem....;=) In worts case-tenkning her..... Inkubasjonstiden er jo ca 2 uker.... Men det problemet får vi ta da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Neida, trenger jo ikke ha blitt smittet! Gikk vannkopper i barnehagen til frøkna her også, men vi så ikke snurten av den, ennå her har vi vært fælt så gjestfrie i vinter;-D Eneste vannkoppene dere får på ferien er de som står ved siden av vinglassene:-)
♥Snulder Skrevet 25. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2008 Hehe...håper det;=) Tutta har sluppet unna 4 runder med vannkopper iløpet av tiden hun har gått i barnehage. Denne uka har hun vært 1 og 1/2 dag i barnehagen pga at hun har vært i så dårlig form.... derfor så er jeg redd for at hun pga eget nedsatt immunforsvar denne gangen, har medført at hun er smittet:=/ Men som sagt...vi må jo bare vente og se....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! Vesla får ikke vannkopper! osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå