Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Skal i 30årsdag til bestevenninnen min imrogen, sammen med mannen min. Vi skal dra herifra ved 2000tiden, og kommer vel hjem rundt 1. Bestemoren til mannen min og moren hans skal passe jenta mens hun sover (legger seg 1800). Men jeg gruer meg sånn. Er så redd noe skal skje mens vi er borte :-(
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Det går så bra atte!! =)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Og jeg er liskom ikke redd noen skal gjøre henne noe, jeg er bare redd hun skal slutte å puste etc, mens vi er borte. Huffo g vi trenger kjærestetido altså dette er veldig bra for oss.. men jeg klarer ikke å slappe av uten babyen miin..
Lykke X 4 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Slike ting pleier å gå helt fint Helt normalt å bekymre seg for sånt. Mener å hørt at 90 %av bekymringene våre, blir det ingenting av
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Med min uflaks så slår de 10% ut vettu :-p
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Er du redd for det når du er hjemme med henne også?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Nei :-p eller, jeg er jo alltid redd hun skal slutte å puste, er jo redd for krybbedød, men når jeg er hjemme så går jeg inn og ser på henne en gang i blant så d er jeg ikke redd. er selvsagt mye mer redd nå som vi ikke skal være der
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Tror du trenger å trene deg på å slippe taket litt. Hun er jo snart 1 år, så faren for krybbedød er jo minimal nå... Be de ringe deg på mobilen hvis det skjer noe, og kos deg.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Sier det samme som spetakkel..
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Klart faren er minimal, men etter at så mange har dødd fra meg o.l så er det ikke rart jeg er redd. Kjenner flere som har barn med 2-3 som er mer bekymret enn meg :-) det er helt normalt, hun lider jo ikke akkurat under at jeg går og ser at hun har det fint Det som er er at jeg liker ikke å være borte fra henne idet hele tatt. Hun er ikke 1 år engang, nettopp 11mnd. Syns hun er for liten til å være uten begge oss så lenge. Dumme venninne som har bursdag nå ':p
Gjest Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 He he, jeg skrev snart 1 år... ;-) Syns rett og slett du burde jobbe med dette. Tror du det blir bedre når hun blir større? At du klarer å slappe av mens hun er i barnehagen når hun er 3 år f eks? Jeg mener bare at jeg tror problemet her ligger hos deg - ikke barnet, ikke besteforeldre og ikke venninne :-) Forstår at det ikke er lett, men har sett at det kan bli til hinder for barn å ha veldig nervøse foreldre.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Ja for da er hun jo ikke min lille baby lenger :-p Jeg har snakket med både helsestasjon og psykologen min om dette og de sier bare det samme; det er helt normalt og går over :-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Okei :-) Det var bra da! Jeg er hønemor selv, men å ha barnevakt noen timer mens barnet sover er jo bare en luksus du må ta vare på.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Hehe, ja, og det verste er at det er jeg som har tvunget mannen min med på dette, han ville egentlig slappe av hjemme, men vi trenger skikkelig å ha litt tid sammen, hehe. Er ikke redd for henne på dagen og sånn da, da sjekker jeg aldri før hun våkner. Så det er ikke helt sykt å ha barnevakt nå som hun er 11mnd? Er det teit om vi blir borte hele natten (svigermor tilbød seg å stå opp med henne) eller i det minste sent? Og kan noen PLEASE si at det er verre i forkant enn det faktisk er etteråp ,for jeg gruer meg , hehe
Gjest Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 Ja, det er det helt klart. Eldstemann hadde ikke barnevakt før han var 2 år (kremt), mens minsten låner jeg gjerne til hvem som helst ;-)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #16 Skrevet 25. april 2008 Hah! Da er du v erre enn meg da ;-p
Gjest Skrevet 25. april 2008 #17 Skrevet 25. april 2008 He he, ja jeg prøver jo å unngå at andre blir like håpløs som meg da ;-)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #18 Skrevet 25. april 2008 Hehe, jaja, nå har jeg begynt å glede meg litt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå