bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 han jobber 5 uker på sjøen og er 5 uker hjemme. om det blir slutt mellom oss, så vil han at sønnen vår skal bo 5 uker hos han og 5 uker hos meg. jeg klarer ikke å være borte fra sønnen min i 5 uker. og han må jo bli ødelagt av å ha det sånn.
Pappas fultreffer :) Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Nei, det kan han ikke forlange, ikke tror jeg at han hadde fått medhold for det noen plass heller.
winneboo Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Nei det kan ikke bf gjøre. Enten må far finne seg en annen jobb som passer inn i en samværsavtale eller så må dere finne en løsning som passer best for barnet. Råd og veiledning kan dere få på familievernkontoret om hva slags samvær som er best for barnet når far jobber slik han jobber.
~Maja Mor~ Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Ikke sjans i hel....!!! Du får den daglige omsorgen hvis dere flytter fra hverandre. Så får han gå til sak hvis han vil ha det annerledes, men 5 uker av gangen får han ikke.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Haha, han kan bare prøve seg. Unger har som regel ikke godt av å ha to langtidshjem. Det kan faktisk ikke dømmes at L skal ha to hjem - han skal ha et hjem og et besøkshjem. Sansynligvis får du hovedomsorgen og så får han annenhver helg og en dag i uken. Mulig han kan ta ut tapt samvær i de ukene han er hjemme, men mer får han nok ikke. hvertfall ikke når han er så liten!
noLadyjustME Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Fordi om han vil det er det jo ikke dermed sagt det blir sånn:) undersøk for din egen skyld, sett deg i mer peiling enn han..Når mini kom her(jeg er alene med han) leste jeg ALT om rettigheter, plikter og den minste ting som kunne være relevant!Og hvis han sier "om det blir slutt" så har tydeligvis han tenkt litt i de baner(sier ikke at det er det han ønsker,hehe), men kjenn dine rettigheter på godt og vondt!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2008 åh.. det var godt å høre. forholdet har hanglet veldig i det siste. og hver gang vi har kranglet har han truet med så mye. ene gangen skulle han ta med seg ungen og reise bort. andre gangen skulle han ringe barnevernet og si at jeg ikke hadde penger til å ta meg av ungen hvis det ble slutt, sånn at de skulle ta fra meg ungen.
~Maja Mor~ Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Hehe, ikke den skarpeste kniven i skuffen denne mannen her ;-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 25. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2008 he he.. nei det er han absolutt ikke.. he he..
Gjest Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 samme var det snakk om med min søster og typen, det ble slutt, han ville ha 50% og var villig til å gå rettens vei. Nå har han gutten deres en ettermiddag i uken og annenhver helg, den perioden han er hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå