Gå til innhold

VEKTINNLEGG!;) Hvor mange kg opp i uke 21?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21+1 idag, og lagt på meg 4,5kg.. Men de kg er rundt hoftene..så alle buksene mine er for små..:( Ingen fine mammabukser er det heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått ned 1 kilo.

Tror det er fordi jag har kuttet ut alkohol, og¨fåt en lever som fungerer igjen.

Ja ja, det er ikke så ille som det høres ut, er ikke alkis heller. Men når man er godt voksen og har sans for det gode liv, så blir det gjerne noen rødviner...

Skrevet

...er i uke 21.

Skrevet

Jeg er i uke 21 og har gått opp med bare 1 kilo... fordi jeg ikke hadde gått mye ned etter min første fødsel før jeg ble gravid igjen (15 kg opp og kun 7 kg ned). Jeg tror at jeg føder med samme vekt som den første gangen.

Skrevet

21 + 2 i dag og har gått opp 5 kg. Jeg sliter også med bukser, off - hvordan skal dette gå!! hehehe

Skrevet

Jeg er i uke 21, og har gått opp 4 kg.

Off gruer meg til å gå så mye opp :-( Veier 80 kg til vanlig, så er ikke akkurat liten og snerten nei.....

Sist svangerskapspydde jeg hele tiden, og gikk opp ca 4 kg tilsammen, så dette her blir helt annerledes...

Noen som vet hva som er "vanlig" å ha gått opp i de forskjellige ukene ??

Skrevet

uke 21 og har gått opp 1,3 kg, eller gikk først ned 2 og så opp 3,3. Men regner fra vekta før gravi jeg:)

Skrevet

Tror det ligger ett innlegg om dette lenger nede her..men mener å huske at i uke 20 var gjennomsnittet rundt 6kg...

Skrevet

Er i uke 21 og har gått opp 4kg. Alt ligger på magen, så begynner å føle meg litt framtung... ;o)

Skrevet

er i uke 21 og har gått opp 5 kg jeg, det meste er på magen og den begynner å bli stor.

Skrevet

uke 21 og opp 6 kg=)

Skrevet

Uke 22 og opp 5 kg. Men føler også at alt har lagt seg på magen, heldigvis:P

Skrevet

Uke 21 og 4 kg opp.

Skrevet

20+2 og opp 6 kilo..... gikk opp 22 sist, men alt var borte etter 3 uker på sykehuset.... veldig mye vann. om jeg hadde gått de siste 5 ukene hadde jeg vel ikke kunnet gå sikkert...:) håper jeg ikke blir så tung denne gangen....

Skrevet

er i uke 21 å har gått opp 1 kj til no da, men regner med at det utgjør litt at det er 2 i magen da,

sist så la jeg på meg 12 kj, så dette kan jo bli spenende å se hvor mye som kommer på denne gangen da,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...