mamma&urokråka Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg syns smilerynker er så fint... Når du tenker over det, betyr det jo bare at en person smiler mye.. hihi. Syns vi skal fokusere på positive ting med å bli eldre, kanskje dere vil bidra litt?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Smilerynker er fint ja, men jeg tror ikke jeg får dem, enda jeg smiler mye. Men huden min trekker seg ikke sammen der, får nok topen en linje der..får neppe mye rynker før jeg blir veldig veldig gammel..
Anne-B. Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Grått hår. Men det krever at man steller håret, syns jeg.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Smilerynker var i grunnen det første som slo meg ;-)
mamma&urokråka Skrevet 25. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2008 Kom på en ting til.. Veldig mange får en annen ro over seg når de kommer over 20 og/ eller 30 åra..
OsloMor Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Selvironi, selv om mange kjerringer på rundt 50 mangler nettopp det.
Dotten Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Hukommelsessvik.. slik at du kan be om penger vedkommende skylder deg flere ganger He, he. Nei. Kan ikke se så mye fint i det å krympe til en skrukkete og stakkarslig liten sak jeg...
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 Jeg liker rynker godt, jeg... spes. smilerynker og rynker på hendene. For meg er rynker det beste tegnet på et levd liv, synes det er litt trist at sv.mor ikke deler det samme synes som meg og prøver å fjerne noen av sine med jevne mellomrom. Mannen min har nydelige smilerynker rundt øynene enda han ikke er mer enn 32 (mulig det kommer mye av mysing mot solen også). Men de er helt fantastiske. Mormor hadde hender med tynn hud, rynker og tydelige blodårer... jeg kunne sitte og klappe på de i timesvis for jeg syntes de var så vakre!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 rynker. synes godt voksne mennesker ser så koselige ut med mye rynker. dessuten tør de snakke med folk og har en annen selvtillit enn det unge har
Lykke X 4 Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Visdom! Og den roen og tryggheten man får etterhvert som man blir eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå