<3 mine søte små<3 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Og fikk se noe av det vakkreste jeg har sett i mit liv... Til og med det par tårer rant nedover mitt kinn... en fantasktisk følelse.. Ble satt tilbakers 2 uker, så nå er jeg vel 16 uker på vei,, kjønnet til den lille synest han å se var en gutt, men den lille min var litt sjenert, så han skulte kjønnsorganene med føttene sine.....så gyn ville ikke si med 100% sikkerhet at det var det han såg. Så jeg får vente 4 nye uker,, da skal jeg inn igjen å få den "endelige" terminen og få vite kjønnet.. gleder meg
01-08-2008 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Åh så morsomt.. Husker den følelsen jeg og.. Kjempe morsomt.. Hos meg så lå lillegutt å skræva kjempe fint så vi så rett på utstyret hans.. hehe.. Så vi er ikke i tvil om at vi venter en gutt Lykke til videre =)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 ååå, nå gleder jeg meg masse til tirsdag;) da skal jeg på ordinær UL. tror vi vil vite kjønnet hvis de er veldig sikkre;) og blir greit å få en endelig termin, hehe. var på UL i uke 14, men ble da satt tilbake til uke 12. men terminen skulle de finne utav på ordinær UL;)
lin76 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Så fint! Kan eg spør om koffor du skal på ul igjen om 4 veker? Eg var på den ordinære i går, og fekk ikkje vita kjønnet, men fekk ikkje tilbod om ny av den grunn? (Ikkje kritikk altså, bare nysgjerrig her - og litt misunt på deg som får ein ny sjanse, så klart ;o) )
Rascal_4.11<3 Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Så gøy da, grattis med sannsynligvis gutt Får forhåpentligvis vite hva vi får på mandag, men det viktigste er jo at h*n er frisk da
Mage igjen Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 hehe, det gjorde gutten vår også, overhode ingen tvil om at det var en gutt. Mannen min spurte legen "er du HELT sikker" og hun zoooomet inn og sa, " ja hva ser dette ut som.... " hehe... Overhode ingen tvil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå