Gå til innhold

Da har jeg vert på UL :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fikk se noe av det vakkreste jeg har sett i mit liv...

Til og med det par tårer rant nedover mitt kinn... en fantasktisk følelse..

Ble satt tilbakers 2 uker, så nå er jeg vel 16 uker på vei,, kjønnet til den lille synest han å se var en gutt, men den lille min var litt sjenert, så han skulte kjønnsorganene med føttene sine.....så gyn ville ikke si med 100% sikkerhet at det var det han såg.

Så jeg får vente 4 nye uker,, da skal jeg inn igjen å få den "endelige" terminen og få vite kjønnet.. gleder meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så morsomt..

Husker den følelsen jeg og.. Kjempe morsomt..

Hos meg så lå lillegutt å skræva kjempe fint så vi så rett på utstyret hans.. hehe.. Så vi er ikke i tvil om at vi venter en gutt ;)

Lykke til videre =)

Skrevet

ååå, nå gleder jeg meg masse til tirsdag;) da skal jeg på ordinær UL. tror vi vil vite kjønnet hvis de er veldig sikkre;) og blir greit å få en endelig termin, hehe. var på UL i uke 14, men ble da satt tilbake til uke 12. men terminen skulle de finne utav på ordinær UL;)

Skrevet

Så fint!

Kan eg spør om koffor du skal på ul igjen om 4 veker?

Eg var på den ordinære i går, og fekk ikkje vita kjønnet, men fekk ikkje tilbod om ny av den grunn?

(Ikkje kritikk altså, bare nysgjerrig her - og litt misunt på deg som får ein ny sjanse, så klart ;o) )

Skrevet

Så gøy da, grattis med sannsynligvis gutt :)

Får forhåpentligvis vite hva vi får på mandag, men det viktigste er jo at h*n er frisk da :)

Skrevet

hehe, det gjorde gutten vår også, overhode ingen tvil om at det var en gutt. Mannen min spurte legen "er du HELT sikker" og hun zoooomet inn og sa, " ja hva ser dette ut som.... " hehe... Overhode ingen tvil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...