Gå til innhold

Er det noen som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner hvor hode, rompa, beina ol ligger utenpå magen?? Og når begynte dere og kjenne det?? Tror jeg kjenner sånn ca hvor babyen ligger, for magen er hardere på den visse punkter, enn andre, men klarer ikke og kjenne hvor hode og rompa er hen. Vet om mange som har kjent det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei i mine to forje svangerksap kunne jeg godt kjenne hvor babyene lå

denne gangen har den ikke lagt seg med hode ned i bekkenet ennå så vært litt vært litt vanskeligere og kjenne. ( er 33 uker ) men kjenner jo att det sparker oppover og det er en hard klump ved siden av som er rompa ( var på ultralyd for en uke siden så dr så den lå med rompa opp :) ) men ikke alltid like lett og kjenne men den veien det sparker er gjerne rompa rett ved siden av :)

Skrevet

Er i uke 35 nå. Fullgåtte 34. Kjente foten tydelig utenpå huden for ca to uker siden. Av og til setter han den ut i sia mi og nekter å trekke den til seg igjen. Her om dagen kunne jeg også kjenne knyttneven uten på huden. Den var bitteliten i forhold til den store foten, men det avhenger vell litt av tykkelsen på huden min også. Den er tynnere nede der babyen bokser, enn her oppe han sparker. Jeg kjenner ryggen mot min venstre side, den er lang og buer litt, men ryggen på ungen kjennes ikke så langt til venstre, den er mer midt i magen min. Hodet kan jeg ikke palpere (kjenne utenpå huden), men rompa er spiss og stor øverst i livmora.

Skrevet

Ja jeg har kjent det ganske godt denne gangen, men med førstemann syntes jeg det var verre. Jeg kjenner ikke hodet, annet enn at noe stikker langt ned, men jeg ser ryggen som buer seg, og kjenner rompa helt opp mot ribbeina. Kjenner også at det er mest spark på motsatt side av rompa som de andre sier her. Hendene kjenner jeg langt nede, og de er mye mindre enn beina selvsagt, sånne små klumper som av og til trykker ut på magen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...