jente Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Det har gått fort, og jeg er alt 22 uker på vei,, Gleder meg til hver uke som går, og har termin i slutten av august,, Er det flere som har termin da? Jeg skal føde på UL. Magen min har blitt stor, og jeg veier 8-9 kilo mer enn vanlig, men det gjør ingen ting,,, Det at jeg har en fin og rundt mage er jeg stolt av, og jeg spiser det jeg har lyst på, men jeg holder meg unna ting som er "farlig".. Sikker mat synes jeg er best.. Ellers er dette mitt 3 svangerskap, så begge barnene mine gleder seg til babyen skal komme... Den tar ofte på magen min og kommenterer at nå har nok babyen vokst, for det har magen din:)
Trulte76 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 jeg er 22+2 så nesten likt Jeg har enda ikke veid meg jeg..så jeg aner ikke hvor mye jeg har gått opp. Men magen har vokst enormt de 2 siste ukene. Ser lett at jeg er gravid nå Er mitt 3 også. har to jenter på 6 og 9 så har jeg en stesønn på snart 4 Som jeg fikk pakke med her en dag til den lille i magen mamman hans hadde kjøpt fra han. Koselig Minstejanta mi på 6 år spurte så fint i går om babyne kunne få sove på hennes rom Så spurte jeg hva du hadde tenkt å gjøre når den våkner om natta da? jo da skulle hun finne mat å gi den da hehe. jeg sa den må nok ligge på vårt rom ja Trur nok jeg skal få masse hjelp av den tøtta der. Blir stas for henne å få en baby i hus..for hun synes babyer er så kjekke hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå