Gå til innhold

Det blir utrolig mye klesvask med en nyfødt!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh!

Hundrevis av håndklær og kluter i uken,omtrent (vel, kanskje ikke sååå mye:-)), pluss andre klær......

Det hoper seg virkelig opp i skittentøyskurvene og på vaskerommet, og hushjelpen har tydeligvis sluttet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det går utrolig mye i begynnelsen når de tisser, bæsjer og gulper overalt ;-)

Det går over.

Skrevet

hehe, syns du? her er det jeg som er verst, søler på meg mer enn hun på 4.

Skrevet

Hater å si det...men bare vent til treårsalderen og gjørme og sand og søledammer :-P

Skrevet

He he, jeg har en gutt på 3,5 år, men syns ikke det er så ille ;-)

Kanskje han bare er veldig renslig?

Skrevet

mye klesvask ja.. det skal jeg love deg :P hengte opp par og tjue kluter og håndkler i natt!! hihi

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Syns ikke det var så ille med en nyfødt e, verre når de passerer året!

Skrevet

Jeg hadde gulpe baby og på det værste hadde vi 36 kluter på snora! Kjøpte tørketrommel da! hehe

Skrevet

Hehe...

tørketrommel er gull verdt for alle klutene og håndklærne!

Jeg har en fireåring, og syns ikke det er så ille med tilgrising nå. Men ja, rundt året når det en topp!!

:-D

Skrevet

Ja det er utrolig mye mere med en nyfødt i huset. Har en p 3 og en på 7 uker. Vasker jo hele tiden.

Skrevet

Driver du med sånne ting på natta, du da ? :-)

Hadde du en sånn baby som meg, du ? som trenger overmye kroppskontakt og ikke liker å sovne alene ?

Skrevet

hihi. jeg var oppe kl 03 i natt og gav mat så sov hun til 07 ;) så jeg er litt bortskjemt tror jeg .

men hu trenger mye kroppskontakt på dagen da og legger henne ofte på brystet (hud mot hud) og ned på fanget når hu er våken sånn at jeg kan prate med henne :) hu er 20 dager i dag forresten :-)

Skrevet

¨Min er akkurat tre uker i dag, ble født 4. april.

Hun høres litt ut som min, ja - eller kanskje mange spedbarn er sånn. Jeg bruker bæresjalet flittig, uten det hadde jeg ikke fått gjort NOE på dagen.

Men du, du må jo sove på natten, og ikke bruke kostbare timer på husarbeid!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...