mamma til Marcus og høygravid Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Er 25 uker på vei..og alt av undertøy er for lite..... Hadde 75 d føre jeg ble gravid og dere kan tenke dere hvor store de er nå.....for store...Er det noen som vet om hvor en får kjøpt litt sexy/pent undertøy...Ikke bare slike "kjerring" undertøy...Slike "halv kopper" av bh er en får kjøpt på H&M bare detter puppene ut..he he
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg har samme problem! Brukte 70D før jeg ble gravid, og har nå på meg en 75E. Skulle vel egentlig ha hatt 70F, og snart blir vel den òg for liten. Ikke lett dette! Orker ikke å kjøpe via nett heller, for innen 1 mnd er de jo for små igjen!
ory Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Hei, Hvis du bor i Oslo så kan jeg anbefale Wienna på Aker brygge. Der får du god veiledning og de har veldig lekre ting
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 Hvor får en tak i E og F da....
microtiger Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Kjent problem.. har gått fra 75 D til 80 E jeg Lindex har BH'er i storestørrelser ialefall.. som ikke ser så ille ut heller:)
citten Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Må jo ofte på spesialbutikker - i trondheim er det reimers og diverse andre i sentrum. Men enig med andre som nevner lindex - de er bedre enn H&M iallefall. Må vel snart finne meg en 75F jeg og - no forbaska stress - jeg som endelig var nede i 70C før jeg ble gravid *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå