Happy-Mama:) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Grugleder meg! Redd for å få beskjed om at alt ikke er som det skal, at det ikke blir noe bebi likevel... Men gleder meg til å få vite hvordan ting står til, slippe å gå rundt å tenke både det ene og det andre lenger... Regner jo med at alt er bra, men prøver å forberede meg på alt likevel. Dersom legen bekrefter at alt er bra idag, så kommer jeg nok ikke til å bry meg med å holde det skjult lenger... Til nå er det bare familien som vet det, men viss alt er bra kan alle få vite det:) Hilsen en nervøs ButterCup 9+4
Sjifra Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hei. Jeg skjønner så alfor godt hva du mener og det er godt å høre at vi er fler. Jeg har en datter på 9 1/2 år og har prøvd å få nummer to i 6 1/2 år. Har hatt to MA og klarer derfor ikke glede meg og prøver å forberede psyken hvis det ikke klaffer denne gangen. Jeg tror det er best å prøve å være opptatt med å holde på med noe så man ikke tenker for mye på den lille spiren. Besøke venner, shoppe osv... Lykke til!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå