Kathy+Oktoberjente Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hei! Lurer på om noen har erfaring med dette. Når lønner det seg å dra på 3d-ultralyd for å ha størst sjanse for å få bra bilder?
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Vi har bestillt time til 3d ul i uke 27 vi..De på klinikken sa at da fikk en se best..For da var babyen ikke for liten og ikke for stor...
Lilla81 Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Har lest litt om det på nettsidene til diverse ultralyklinikker og der står det at det anbefales rundt uke 28 for best mulig utbytte av det, men man kan sikkert dra tidligere også. jeg har ingen erfaring med dette selv,er bare hva jeg har lest:)
01-08-2008 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg var på 3d på mandagen.. da var jeg 26+5 og jeg fikk kjempe mange fine bilder.. fikk se at lillegutt beveget seg masse og.. så jeg anbefaler å gå i uke 26 eller senere =)
loffmusa Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 det står på nettet hvis du går inn på www.megogmagen.no. der står dt når dt anbefales. der står dt mellom uke 26-34. jg ville nok tatt 28/29 om jg sku valgt. der ligger dt oxo ute masse bilder 2D/3D, som man kan se og dt står oxo hvilken uke dt er oxo en morsom tekst til hvert bilde...
lana<3 Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Jeg spurte dette spm til gynekologen min når jeg var der sist, han sa at best resultat fikk man mellom uke 27-32....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Jeg har blitt anbeflat fra uke 25-30. Sist tok jeg i uke 28,da synes jeg babyen var litt stor,vanskelig å fange ham skikkelgi inn på bildene,greide det jo,men litt stor synes jeg,så denne gangen skal jeg i uke 25,håper at det blir litt bedre da. skal på tirsdag faktisk og gleder meg til dette.
mamma21*Har født* Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Skal på 3d ul på tirsdag og da er jg 26+5 dager. var jordmoren som har 3d ul som mente at på denne tiden fikk en sett mest
01-08-2008 Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Til mamma21 =) Skal på samme dag som jeg var du da =) Jeg er sikker på at du får kjempe mange fine bilder.. Det gjorde jeg hvertfall =) Lykke til =)
Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Det virker som om svarene du har fått er rett, for da jeg var på ordinær ul. i uke 17 og 18+3 ba jeg gynekologen prøve 3D. Men det ble ingen gode bilder ut av det.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 du har sikkert fått nok svar nå men jeg og har hørt uke 26-32 skal være best! vi skal på ultralyd når jeg er 27+2, 7. mai, ikke lenge igjen nå
AnnaLena Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 Du kan se på www.megimagen.no der er det bilder fra hele svangerskapet og så kan du se hvordan babyene er i de forskjellige ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå