Grandis-tvillingmamma Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Helt utrolig opplevelse!!!! Var på tidlig ul i går (11+2) og der kom det jammen frem to livlige krabater på skjermen gitt. Jeg har nesten ikke følt meg gravid siden de eneste symtomene jeg har hatt er større pupper og trøtthet, så jeg var spent på om det i det hele tatt var noe liv der inne....to bankende hjerter i hver sin kropp og hver sin fostersekk....Vi er i koma enda...og veldig lykkelige.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 ÅÅ så spennende!!! På tide å ringe rundt til slekt og venner for å få dem til å strikke barnetøy nå. hehe! Gratulerer!
Nina_J Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 ÅH! Så gøy da! Jeg hadde på følelsen selv at det var to denne gangen, men det var "bare" en. Lykke til!
Musseknapp Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Så utrolig gøy! Gratulerer så mye! Lykke til resten av svangerskapet :-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Wow gratulerer:-) Så utrolig spennende!!!!!!!!!!!!
stinky-monkey Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer så mye :-) Jeg begynte nesten å lure på om jeg skulle ha tvillinger også, for da jeg var på ultralyd for 2 dager siden, fant vi noe "lignende" litt bortenfor embryoet. Men legen kjente det ikke igjen som et embryo sa han. Ikke var det noe bankende hjerte der heller. Så om det har vært, så er det hvertfall dødt. Men en liten inni der med bankende hjertet har jeg hvertfall, og er overlykkelig over det :-) Har du barn fra før? Jeg er gravid med nummer 4, så jeg vet ikke hvor bra jeg hadde taklet å få tvillinger nå...he, he!
Grandis-tvillingmamma Skrevet 25. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2008 Takk for alle gratulasjoner jenter! Adventbaby-i-magen: Disse er vår første! Greit å ha bare seg selv å ta hensyn til nå da. Det er vel vanskelig å "ta det m ro" når man har en el flere viltre smårollinger som man må passe på. Skal ha bare to vi da, så vi gjør visst oss ferdig med en gang vi. Jobber 75% natt på sykehuset, regner med jeg blir sykemeldt ganske tidlig. Jeg vil ikke risikere en for tidlig fødsel med mine siden, jeg jobber med det selv.
Ellebettemor Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer så mye- Så koselig . Selv hadde jeg ikke hattt noe i mot tvillinger, men det ser ut som om jeg ''bare'' venter en (var på tidlig UL etter blødninger).
Lone27 Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 åå grattis må jo være kos å få to samtidig selv om en en nokk i masse vis for meg
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 Grattis:-) Jeg var på ul i går, men der var det bare en!! Så heldig du er!! De kommer til å få så mye glede av hverandre:-) Jeg er gravid med vår nr.2 og jeg har sagt til mannen min at eneste sjansen for tre barn her er visst det ble tvillinger denne gangen, så han er litt skuffa:-) hehe, men det viktigste av alt var at det var et bankende hjerte!!
ikø29 Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 Heisann og gratulerer så mye!!! Jeg tenkte bare jeg skulle tipse deg om at du har krav på tilrettelagt arbeid når du jobber natt og er gravid. Da slipper du å gå sykemeldt. Nav dekker tilleggene dine slik at du slipper å tape på det. Lykke til videre med svangerskapet :-)
Leo84 Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 Gratulerer så mye:) er tvillingmamma selv og det er fantastisk
tvillinger i oktober Skrevet 26. april 2008 #16 Skrevet 26. april 2008 Gratulerer :-) Venter selv tvillinger i oktober :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå