Gå til innhold

Tips til å spare penger på mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve¨å spare litt penger siden jeg skal være hjemme i permisjon uten lønn en stund. Føler vi bruker veldig mye penger på mat. Hvordan kan vi spare litt penger der? Har to bleiebarn og bare der går det mye penger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper alltid bleier på Kiwi.., men vet at priceclub har veldig billige bleier.. =)

Ellers handler vi stort på Obs.. Har vi dårlig råd handler vi mye coop produkter.., og merker at totalprisen blir en heeelt annen ved billigprodukter ja... =)

Skrevet

vi handler på rema, det blir ganske billig. Handler en gang i uka, og kjøper billigste sort, om mulig. Bleier kjøper vi sånn eske med to pakker i, det ble billigst fant jeg ut. pampers...

skriv handleliste, kanskje lage et matbudsjett?

Skrevet

Bleier f.eks blir endel billigere ved å kjøpe Jumbo pakke på rema(selv om du "får en gratis" på kiwi. Coop har xtra merket som gir ganske mye billigere varer, og like bra som andre.Rema har vel euroshopper, og kiwi har first price.Personlig syns jeg ikke aalt er like godt av f.eks first price, men på noen varer er det samme hvilket merke du bruker, som .f.eks taco eller tørkepapir:p -masse penger å spare! Håndsåpe av xtra er god lukter godt og billig!

Ahh, mye kjekker å handle billig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...