Gå til innhold

Noen som har fått sykepenger idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner mine sårt, kan de komme senere idag, eller må jeg vente til over helga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk mine i går jeg

Skrevet

jeg har ikke fått mine ennå. Kommer kanskje på mandag da, jeg vennter til da og har jeg ikke fått tar jeg en telefon.

Skrevet

Håper det...for har vært sykemeldt siden i februar en gang, og ikke fått en krone ennå...!

Skrevet

jg mangler penger fra januar, nå begynner jg å bli arg!!!!

Skrevet

jeg fikk noe av det i går..for min sykmelding gikk ut 8.aprili og fikk ny fra 9.april

Så har un fått frem til 8. så jeg ringte i går, å da sa hun at hun drev akkurat på med min, og jeg fikk det i to puljer og det andre kom like etter..men har ikke fått de idag..så vet ikke hva hun mente med like etter jeg..

Skrevet

Jeg fikk mine på onsdag! :)

Skrevet

jeg fikk mine idag, og de har jeg ventet på siden februar! så endelig! men har kjempet hardt for å få de..

Skrevet

mine kom til slutt..etter kl 4 var de inne på konto..

Skrevet

jeg har fått mine i dag..sjekket kontoen først rett før 4 i dag, og da var pengene der..men altfor lite..

Skrevet

Fikk dem i går. For en gangs skyld var nav faktisk tidlig ute! Aldri opplevd det før...

Skrevet

fikk også endelig mine i dag! :) ble så glad, for det har vært tomt på konto lenge nå. siste innkommende var 8 februar. eeeeendelig kom penga. betaler regninger for livet! :S

Skrevet

Har ikke fått mine... =(

Skrevet

fikk mine i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...