Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Får dere høre det endel? For det første så må jeg omtrent hver gang jeg er i besøk forsikre og dobbeltforsikre minst 3-4 ganger om at jeg faktisk VIL ha vann og at nei jeg liker IKKE verken kaffe, te, brus, saft eller lignende. Skulle jeg nå være så dum å nevne det ovenfor andre jenter som ikke vet om dette i en tilfeldig setting så kommer det automatisk masse unnskyldninger på hvorfor de drikker brus hver dag osv, som om de føler de må forsvare det??? (jeg har evt bare kommentert "jeg drikker ikke brus, er ikke noe glad i det"). Eller de begynner å ramse opp alle drikker de kommer på med "liker du ikke det heller????" Av og til har jeg lurt på om det er så sinnsykt unormalt å ikke være glad i alt mulig annet enn vann? Eller er det bare jeg som føler det tar litt av til tider?
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 tja.....i alle de 5 årene jeg har vert sammen med sambo så har de enda ikke fatta at jeg ikke drikker kaffe.. burde vel fått det inn nå vel ??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Må ærlig innrømme at jeg ikke har møtt på noen som IKKE liker annet enn KUN vann.. Så jeg hadde nok reagert ja =)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Joda, jeg liker faktisk appelsinjuice og iste ;-) Men iste pleier ikke folkå ha i hus og appelsinjuice må jeg drikke til noe. Kan også ta ett glass cola til pizza, taco og lignende mat, men det er ikke ofte jeg gjør.
mamma&urokråka Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Jeg drikker det, men samboer drikker ingenting som er varmt, og heller ikke iste, iskaffe o.l., ikke alkohol (han liker bare rusbrus, men ser ikke helt poenget med å drikke det, siden det smaker som vanlig brus...) Han får høre det hele tiden: skal du ikke bli voksen snart da. Du MÅ jo drikke kaffe, eller I DET MINSTE te... osv osv.. Han er rimlig lei ja. Det virker som om det ikke er lov å ikke like visse ting når man er voksen.. Det er jo bra at du er så glad i vann da! Det er jo det sunneste som fins å drikke!
MintCondition Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Jeg drikker kaffe og te, men liker ikke brus, drikker ikke saft, og svært lite juice og melk. Får høre det noen ganger ja "skal du bare ha VANN du da??"
Gjest Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Ja, også drikker jeg vin da, men ikke til hverdags akkurat, hehe...
MamiMaribel Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Jeg drikker kaffi og te, men brus og juice og saft er jeg ikke noe glad i. Så ja, jeg får også litt pes og mas og forskrekkede "hva??" i sosiale sammenhenger - og som du sier er det alltid noen som da føler de må forsvare sitt brusforbruk i den sammenhengen:-D Jeg drikker rett og slett ikke disse tingene fordi jeg ikke syns det smaker - ikke fordi jeg er livredd for kaloriene. og jeg fordømmer ikke de som drikker det:-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Nei ikke jeg heller, men føler som du at de kanskje tror jeg ikke drikker det pga at jeg er redd for kaloriene, fakta er at jeg synes det er så søtt og ekkelt at jeg blir uvel av det...
Gjest Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Er vel sikkert fordi de blir litt stresset fordi de vil servere deg noe "skikkelig" og ikke "bare vann" - hvis du skjønner... ;-) Jeg kommenterer ikke brus og saft etc, men må si jeg kan tulle med folk som ikke drikker kaffi. Er jo bare spøk da...
OsloMor Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 Jeg drikker ikke brus eller saft, rett og slet fordi jeg synes det er vondt, kaffe er obligatorisk for meg, elsker en god kopp kaffe, også kan jeg drikke ett glass juice dersom det er ordentlig juice og ikke "juice med konsentrater" Mange som ikke skjønner at noen synes vann er best!
MamiMaribel Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Helt enig, det er rett og slett for søtt. Og brusen har dessute nfor mye kullsyre, hehe:-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Ja for all del, det spøker jeg om selv, kan godt svare når noen tilbyr meg kaffe at "Nei takk, du skjønner jeg tror fortsatt at jeg er tenåring så da er jeg jo ikke gammel nok for det skvipet der" med et smil og da ler de bare og enten går vekk elelr blir stående litt og nøle før det kommer "så du drikker faktisk ikke kaffe?" ;-) Vann er da skikkelig det vel? :-) Men skjønner hva du mener.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Ja, jeg elsker vann selv, men drikker brus hvis jeg får det servert. Kaffe er jo nydelig ;-) Men det er veldig mange som ikke drikker det.
høstbarn:) Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 Mannen min drikker ikke kaffe, og det irriterer meg! Når han er sur og gretten om morningen,- det hjelper så vannvittig med kaffe. Men nei da,- det skal han ikke drikke. Irriterte meg ikke før vi fikk barn,- men han er ca 300% trøttere etter at vi fikk ei urokråke i hus;)
Psyche Skrevet 25. april 2008 #16 Skrevet 25. april 2008 Jeg har en venninne som ofte bare vil ha vann når hun kommer på besøk. Det er egentlig ganske avslappende, slipper å "diske" opp med noe ;-P
MissBenz Skrevet 25. april 2008 #17 Skrevet 25. april 2008 hehe...jeg drikker KUN vann... Familien til samboern stusser på det og spør om jeg ikke heller vi ha te til kaker osv.. Men jeg vil ha vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå