mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg har fått urinveisinfeksjon igjen (3. gang dette året) og har vært hos legen i dag. De skrev ut Trimetoprim. I esken står det at du skal rådføre deg med lege, før bruk ved graviditet. Jeg sa jo ikke noe til de om at vi prøver litt. Vi er i 1pp nå og jeg har EL i helga eller begynnelsen av neste uke. Kan jeg ta kuren ut, eller burde jeg ringe til legen igjen?
mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. april 2008 hjelp meg da!!!!!
Snappie Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Passerer. Bør ikke gis i 1. trimester. Må ikke brukes sammen med antiepileptika ved graviditet. Overgang i morsmelk: Går over, men i så små mengder at det ved terapeutiske doser er liten risiko for innvirkning på barnet. Fra Felleskatalogen.no Du kan evt ringe til farmasøyt på apoteket eller direkte til selskapet som lager medisinen din Orion: Orion Orion Corporation Orion Pharma International Espoo, Finland Repr. Orion Pharma AS Gjerdrumsv. 8 Postboks 4366 Nydalen 0402 Oslo Telefon: 40 00 42 10 Telefaks: 22 95 20 64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå