NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Endelig flyttet over, deilig å tenke på selv om formen ennå er ræva. Hypermesis er et pes. 3.gangs fødende, det føles også veldig bra, veldig heldig som har to herlige barn fra før og nå en liten sprellende baby i magen. (fikk se ul for en uke siden) Tror tiden kommer til å gå fort, deilig å være i 2 tri på sommern, husker det fra førstemann. Så, hei hei:)
*tornerose* Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hei hei, velkommen og grattis ) Ja det er deilig å ta steget inn til neste trimester, senker skuldrene litt på en måte. Jeg slet masse med kvalme jeg også, ikke noe festlig (spes. når en har barn fra før som trenger mamma`n sin).... Men kvalmen forsvant i uke 14 ca. og plutselig kom energi og overskudd tilbake, hærlig ) Så jeg krysser fingrene for det samme for deg også (",) Ja tiden i 2. trimester fyker avgårde, jeg syntes jeg kom inn hit på 2. trimester i går jeg, men så plutselig er jeg i uke 16 ) Ser du er 3. gangs fødende du oxå og 2 jenter?.... hvor gamle er dine?.. jeg har 2 skjønne jenter på 2 og 4 ) Blir kjempe stas med en baby til (skal nyte hvert sekund fremover for dette blir nok sistemann hos oss) ) Klem fra
jente Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Hei,, Velkommen inn hit,, Jeg er også 3 gangs fødende, og gleder meg veldig til barn nr 3 kommer.. Jeg synes tiden har gått fort, jeg er i min 22. uke, og gleder meg for hver uke som går fremover.. Jeg har hatt hyperremisis i de to første svangerskapene, ble da lagt inn på sykehuset,, Det stoppet opp i uke 27, første svangerskap og uke 26 i det andre. I dette svangerskapet har jeg kastet opp i ca 2 mnd, men jeg var klar på at jeg denne gangen IKKE skulle bli lagt inn for å få intravenøs... Så jeg kastet opp og spiste, slik holdt jeg på.. Men, så gikk det over, og nå nyter jeg bare svangerskapet.. Jeg har termin i slutten av august, og skal føde på UL. Hvor skal du føde hen??
jente Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Hei,, Jeg ser at du også er 3 gangsfødende,, Når har du termin?? Jeg har termin i slutten av august, og skal føde på UL. Barnene mine er 10 og 6 år gamle, og gleder seg enormt til den lille skal komme...
*tornerose* Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Heia, hyggelig ) Jeg har termin 19 oktober. UL (jeg er ikke så flink på forkortelser), hvor i landet er dette? Ja barna mine gleder seg masse de også, hun eldste på 4 (snart 5) forstår jo litt mer og var med på ultralyd i uke 12 (det var veldig stas) ) Hun minste koser men mamma`s mage hele tiden å roper på baby`en *hærlig*... Du har jo større barn så dette er nok stas ja ) Og du kommer nok til å få mye hjelp fra dem ), skikkelig kos!!!!!! Klem fra
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2008 Jeg har ei som er ca 3,5 og ei som blir 2 i juli:) Jeg skal føde på Tønsberg antar jeg, kanskje Skien. Ikke slitt med kvalme i det hele tatt med de to andre, denne gangen kom kvalmen 2 uker før ikm:) Var nå sist på sykehuset en uke, kom hjem på onsdag. Det var forferdelig og bra om hverandre, ble jo mye bedre, men savnet jentene og samboeren veldig. Jobber maasse med å holde maten nå, spiser liiite og ofte. Vil ikke inn igjen:) Er noen kg lettere da:) Veldig spent på 3 fødsel, håper den blir like fin som de to første:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå