Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 og spurte om hun ville komme på besøk. Om hun kunne rydde hjemme hos oss for det var så rotete overalt....og så måtte hun huske og ta med seg en stol:) hehehe litt flau når jeg hørte det i dag morges. Hvor tar disse små alt fra.....
soleie med fanten:) Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 hehe. de er no skjønne også da:) men ja, er morsomt å høre alt de kan komme på å si:)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Ha ha, gjorde hun? Utrolig festlig... (men muligens ikke for deg ;-) ) De sier definitivt mye rart i 3-4 årsalderen. Jeg rødmer ved tanken på hva eldstemann sikkert forteller i barnehagen :-/
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 hehehe ja hun gjorde det:) hun sier generelt mye artig om dagen. På søndag så sa jeg at det var litt dårlig gjort at hun og pappan hadde vært på flytur og at jeg ikke fikke være med. Da sa hun "mamma noen må jo tross alt vaske huset". Måtte flire selv om det ga en tankevekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå