mamma-til-2-jenter Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Nå får jeg sikkert masse pepper, men det får stå sin prøve. Når jeg ser små barn som sitter alene i en bil, klarer jeg ikke gå videre før foreldrene kommer tilbake. Jeg blir stående til det dukker opp noen. Hvorfor? Hver sommer hører man om barn som blir etterlatt alfor lenge i varme biler. Jeg vil nødig lese om det i avisen dagen etter, og vite at jeg kanskje kunne avverget det. Så derfor blir jeg stående, til barna er i trygge hender. Det er faktisk noe av det styggeste jeg ser.
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 helt enig med deg...det er forferdelig at noen kan ha samvittighet til noe sånt.. nå snakker jeg om en bil som står i sola,uten vinduer åpne,ikke en kjapp tur inn å betale bensin opplegg..
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Synes det samme med hunder/dyr også jeg. Hadde ikke forlatt dyret mitt alene i bila, så hvorfor ungen likssom.
noLadyjustME Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg forstår det veldig godt..Selv om det kan være flere grunner til at et barn sitter alene(håper inderlig det ikke gjelder de minste)og at de kanskje hare sittet bare noen minutter, men jeg hadde ikke gjort dette selv. Jeg sto å venta på at eieren av en hund skulle komme i fjor sommer.Huff det var fælt, han var så varm stakkar og kunne ikke sittet mye lengre nei!
rødt&blått Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Syns det er ille med de som "bare" skal inn i butikken å ha no, og ikke gidder å ta med seg ungen.. selv om det ikke er sol også. Hadde aldri i verden forlatt ungen min sånn! Man vet aldri hvor lang kø det er i butikken, og ikke minst hva ungen tenker mens den er etterlatt i bilen.. Nei, så mange kalorier koster det ikke å ta med seg ungen!
winneboo Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Enig! En jeg kjenner lot hunden være i bilen. Hva skjedde? Jo hunden døde av varmen. Å han som bare skulle inn til en kamerat å ta en røyk for å så å dra videre. Gud er fortsatt sinna på han!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå