Gå til innhold

huff..noen i samme sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle prøve å ha sex i går for første gang etter fødsel. det har nå gått 1mnd. men sambo fikk ikke en gang penishohdet inn før jeg følte at hele område "sprengte", og derned stoppet vi opp. er dette noe som vil gå over om noen uker, eller er det bare å bite tennene sammen de første gangene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 mnd er jo veldig kort tid spør du meg. for de fleste iallfall. var ikke ferdig med renselsen engang jeg da. jeg ventet 3,5 mnd og da gjorde det ikke vondt i det hele tatt. hadde kun 3 pyntesting utenpå, ingen på innsiden da.

vent litt til, evt prøv igjen med MASSE forspill og glidemiddel. får han ikke inn 3 fingre uten at det gjør vondt, så vent.

lykke til!

Skrevet

sydde ett par pyntesting utenpå jeg også, så kan være at det er det området som sprengte på. litt kjedelig etter som lysten er her da..ikke at man har muligheten så ofte med en nyfødt som alltid er våkner når vi som så mye sier ordet kos, hehe. får vel smøre oss med tolmodighet.

Skrevet

'kremt* *hysj* hadde samleie for første gang etter fødsel idag vi, og der var så utrolig deilig ¨å kjenne lysten og kåtheten tilbake..!.. og det er bare 3 uker etter at vi kom hjem fra sykehuset.. og jeg har sydd noen sting for jeg ble klipt.. det eneste var at jeg var litt tørr i skjeden..

Skrevet

Bruk glidemiddel. Kan hjelpe. Mange som er trangere enn vanlig det første året etter fødsel faktisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...