Gjest det spirer og gror Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 jeg trenger litt hjelp til en oppgave på skolen.... pliis.. noen som vil hjelpe litt?? =))
Skogro Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 spørs hva du trenger hjelp til?? Er ikke støttekontakt, men har hatt det til sønnen min i noen år. Er jo ikke sikkert jeg kan hjelpe,da.....
Gjest det spirer og gror Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 jeg skal skrive en oppgave der jeg skal legge fram noen læreplanmål osv. men jeg har ikke i praksis vært støttekontakt selv... så jeg lurer egentli på hvordan jeg kan hjelpe med å utvikle brukers ansvarsfølelse og sosiale ferdigheter?? hvilken alder/aldersgruppe er personen(e) du er støttekontakt til??
Gjest det spirer og gror Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 i mitt tilfelle er det unge/voksne fra 12 år og opp...
Gjest Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Er støttekontakt til ei dame på litt over 30 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå