Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 hei! er ei førstegangsfødende jente som er 18+0 i dag. det jeg altså lurer på er om det er noen her som er/har vært ca like langt på vei som meg som ikke har kjent noe som helst av liv? jeg er ikke bekymra, men jeg venter så i spenning, hehe.. litt utålmodig;P vet at det tar lang tid på førstegangsfødende, men disse sommerfuglslagene tror jeg ikke jeg har kjent heller, hehe.. skal på UL på tirsdag så får jo sett babyen da, men jeg lurer bare som sagt;) ha en flott dag jenter!
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Når jeg var gravid med nr 1 kjente jeg ikke liv før etter uke 20 mener jeg å huske, og da var jeg veldig usikker på om det var liv jeg egentlig kjente... Så det er helt normalt!! Blir nok litt mer virkelig etter UL.. Lykke lykke til
ainapost Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Hei du, Dette høres veldig normalt ut. Er ikke uvanlig at man må vente til uke 20-23 før man kjenner liv første gangen. Spesielt i første sv.skap. Det kan også være at morkaken ligger foran på magen og da kjenner man ikke sparkene like godt. Jeg er gravid for 3 gang og er i uke 21. Jeg har kjent liv noen uker nå, men det er ikke lenge siden jeg kjente mer kraftige spark. Lykke til med UL på mandag! Veldig spennende! God helg!
Gullklumpen! Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Her kommer jeg med standar svaret: Bare vent....plutselig kjenner du det, men har du morkaka på framsiden kan det fortsatt ta 3-4 uker til før du kjenner noe. Jeg er 23+1 i dag og kjenner liv, men det er ikke harde sparkene jeg får:) Var selv utålmodig på å kjenne liv, men de ukene du har i vente nå går kjempe fort. Lykke til;)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 godt å høre;) synes bare de fleste her inne kjenner liv så kjapt, hehe. men det kommer nok her også!
Vilde08 Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Har akkurat de samme "bekymringene" som deg;) Førstegangs i uke 19. Ingenting å melde desverre. Har hvert på ordinær UL for 2 uker siden alt så bra ut, så prøver å ikke bekymre meg. Ny UL om 2 uker. Spent!!!! Vi har nok mange fine stunder i vente fremover. Bare vent;)
C@milla *EMIL* Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Jeg kjente første gang i uke 21, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Har morkaka foran da, så har en solid "buffer" foran )
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2008 ja det er helt sant;) skal på UL over helga så da får vi sett om alt er bra i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå