Reveenka Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10706424&sid=5cbaaCnj_346331&pos=6&tot=6&WT.svl=Link Hvis du har råd, da..............................................................
Plutseliten :) Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Går for denne jeg Klarer oss med 16 kvm.....og får vi besøk kan de slå opp telt Dette område var en av rutene jeg hadde en gang i hjemmesykepleien...der var det mange fornemme fruer med klare meninger om smørbrødene til lunsj og ikke minst leggevann og blusene. Det verste var disse bittesmå pyntehundene som bjeffet og satt i leggen
iznogood Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 hehe... sånne fruer er jo nesten blitt mangelvare. og da var vel de små hybelkaninene terrier og ikke sånne fjollehunder som folk har i vesken nå for tiden. jeg er den delvis ulykkelige eier av 1 mål sjøtomt - heldigvis er de 16 kvm'ene sikkert mer gullbelagt enn mitt mål. jeg synes jeg har nok folk som absolutt må og vil og skal kjøpe seg noe ved sjøen.
Reveenka Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 Men tenkt det da- hvis kvm-prisen var like god! Da kunne du få 2,5 mill pr 25 kvm! Hvor mye blir det tro? Hmmm 1000kvm delt på 25 = 40 mill! (var det riktig regnet sånn i farta?) Mye penger hadde det blitt hvertfall c",)
iznogood Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 ehh... der tror jeg du akkurat øktet mine sjanser til å bli oppfattet som 'et godt parti' :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå