winneboo Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Snart 3 mnd siden det ble slutt å tingene hans er her ennå. Jeg er lei av å se tingene hans overalt å har nå begynt å rydde alt bort. Men problemet er hvor skal jeg sette alt? I gangen?? Jeg er ferdig med bruddet å har gått videre. IKke svarer han på tlf heller(prøvd å ringe han flere ganger de siste ukene) sendt mange mld om at han snart må få hentet tingene sine. Nå er det veldig fristende å bare hive alt sammen, men føler det er for slemt. Er bare det at jeg vil ikke ha hans ting her lenger. Syns det er fryktelig rart at han ikke henter de også. Tok bare med seg klærne sine å dro han da, glemte alt det andre. Jeg blir gal!!! Drittlei av at leiligheten min ser ut som et rotehus. Grunnen til at det gjør det er fordi på slutten så leide han ut et hus han eide å da ryddet han ut av det å tok med all dritten hit. VI rakk aldri å plassere alt dette et annent sted før det ble slutt, så i grunn er det ikke plass til det. Flyter utover mitt soverom,vesla sitt rom, kjøkkenet og gangen. Mest lyst til å hive alt i containeren
Sivalur Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Kan du få levert det hjem til foreldrene hans? Burde ikke være ditt ansvar å få det fjernet, men det er jo dumt å bli skikkelig uvenner også pga noe slikt.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Send et brev hvor du skriver at sakene skal være hentet innen en gitt dato. Etter det vil du kaste det fordi du ikke har kapasitet til å oppbevare det for han. Får du ingen respons på brevet kan du forsøke å sende et rekommandert brev. Du kan jo også kjøre sakene dit ham bor nå og sette dem igjen utenfor døren hans.
winneboo Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 De bor 2,5 time herfra...hehe så det går ikke... Ikke derfor vi er uvenner da. Han er bitter å sur på meg fordi jeg ikke ville mer. Har ikke kranglet om tingene hans fordi han svarer ikke på mld mine. off
MamiMaribel Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Gi han en tidsfrist, og kommer han ikke kan du vel hive det ? Det hadde iallefall jeg tolket som at han ikke ville ha det.
winneboo Skrevet 25. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2008 Vet ikke hvor han bor engang. Så vet ikke hvor jeg skal sende brevet..eller kjøre tingene. Han får fortsatt post hit så virker ikke som om han har byttet adresse engang. Skjønner ikke at han ikke spør etter posten sin heller, ligger minst 20 brev nå å en gjeng med regninger. Men så har han finansfobi så kanskje ikke så rart.
winneboo Skrevet 25. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2008 Ok men da beholder jeg tven,vaskemaskinen, tørketrommelen og alle kjøkkentingene å så hiver jeg resten i dunken!
LizzyG Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Jepp, ta det du har bruk for, og kast resten av skrotet ut!
Gjest irismor Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Har du kontakt med hans foreldre eller søsken? Hvis ja så snakk med de og si at hvis han ikke har hentet sakene innen en uke så går alt i søpla. Hvis ikke send en siste mld på tlf der du gir en siste advarsel at nå pælmer du alle sakene hans.
Anne-B. Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 Ring foreldra hans og si at siden du ikke får tak i ham, så gir du beskjed til dem om at han må komme og hente sakene innen en viss dato. Hvis ikke, kastes det. Også kan du selge det som er monn i.
winneboo Skrevet 25. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2008 Har ikke noe kontakt med familien hans etter bruddet. I følge eksen ble de forferdelig knust osv. Har ikke noe lyst til å ringe de. De hater meg sikkert nå. Jeg sender han en siste mld å så oppbevarer jeg tingene hans over helgen.
___ Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Send en melding om at det som ikke er hentet om en uke regner du med at han ikke vil ha og at du kaster det da. Eventuelt pakker du jerngryter og krystall i samme eske og sender det i oppkrav. Jeg har vært i samme situasjon som deg. Gav beskjed om at han fikk komme å hente tingene sine senest en viss dato. Det han ikke hentet da kom jeg til å kaste, selge eller bare overta. Endte opp med at jeg satt igjen med en del fine ting som han hadde arvet. Greit nok. Om han ikke brydde seg om tingene så var det jo greit at jeg overtok dem. (han hentet en del, men gadd ikke pakke så mye. Trodde muligens at jeg hadde pakket alt klart i esker eller noe ;-))
silhah og emilie Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 men du..husk å ta vare på den mld du sender om at du kaster de om han ikke henter de.. vet mange som har blitt brent på slike ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå