Topsy med Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Har sjeldent eller nesten aldri spreng...skal jeg bare la være og la det gå over liksom???
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 du kan pumpe vekk den verste sprengen da... jeg hadde ikke spreng i det hele tatt,melka bare forsvant (ja den gjorde faktisk det) ..
Topsy med Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Ok:-) godt å høre...har veldig lite melk og må gi litt tillegg oftere og oftere nå. er litt trist og...mye kos med ammingen
MamiMaribel Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Det er ikke sikkert du får særlig med spreng - men det kommer jo an på hvor mye du ammet. Får du fryktelig spreng kan du pumpe/håndmelke ut litt for å lette det verste.
Snappie Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Ammet bare 1 gang for dagen fodi snuppa ville ikke ha mer. Etter 1 uke merket jeg en øm hard kul i brystet. Gikk i dusjen og fikk klemt ut litt melk og etter det har det gått veldig bra. Men det er jo helt avhengi av hvor mye du har ammet når du slutter, hvor mye melk du produserer.
Topsy med Skrevet 25. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2008 Ok tusen takk for svar:-) en epoke er over... og det er i grunnen trist...men sånn er det...de vokser fort disse små..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå