pusi og lille pusi:) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 va hos legen min å han sa at æ hadde veldi høy kvilepuls å sa at d kansje koinne skyldes høyt stoffskifte. ka vil d si at man har høyt stoffskifte? kan d være skadeli for babyen?
dirgni Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Kan ikke egentlig svare deg, men jeg hadde høyt stoffskifte etter fødselen, og opplevde at jeg spiste hele tiden. Opp om natta og spiste til og med! Det justerte seg av seg selv etter noen mnd. Men jeg vil tro at legen hadde sagt ifra om d er skadelig for babyen! Ring og spør så slipper du å gå å være urolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå