Gå til innhold

høyt stoffskifte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

va hos legen min å han sa at æ hadde veldi høy kvilepuls å sa at d kansje koinne skyldes høyt stoffskifte. ka vil d si at man har høyt stoffskifte? kan d være skadeli for babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke egentlig svare deg, men jeg hadde høyt stoffskifte etter fødselen, og opplevde at jeg spiste hele tiden. Opp om natta og spiste til og med! Det justerte seg av seg selv etter noen mnd.

 

Men jeg vil tro at legen hadde sagt ifra om d er skadelig for babyen! Ring og spør så slipper du å gå å være urolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...