Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 spådd!! og fikk beskjed om at vi mest sannsynlig blir gravide om ca 6 mnd! uff, altfor lenge til! vil bli gravid nå snart! hehe ) men men, har gangster-hippie rett så blir det 09-baby på oss og da er vi fornøyd uansett ))
mumifrøken Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Æsj, ja, jeg ble og spådd her om dagen, skulle få en gutt i september. Siden jeg ikke er gravid enda, så håper jeg ikke det er en 08-gutt, for det vil jo være aaaaaaalt for tidlig fødsel. Men om det er 09-gutt, så skal jeg ikke bli gravid før desember. Så jeg velger å ikke tro på det ) Eller kanskje det er en september-10 eller 11 gutt, og dermed min nr.2? ;o) Jeg skal i alle fall ikke ligge på latsiden fram til desember pga dumme spådommen, for jeg vil bli gravid snaaaart!
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 hei og hopp! reneste mummidalen det her jo..hehe se der ja, flere som velger å se bort ifra spådommen? hihi... vi får lage en deal om at vi skal gjøre alt i vær makt for å bevise at man bestemmer sin egen sjebne da vett:) ha masser av snæks sex og bli smelt på tjukka alle 3:) jeg ska ihvertfall være befrukta før august! så det så
mumifrøken Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg er med på den dealen, jeg gidder slett ikke vente til desember med å bli gravid ;o) Har tenkt å bli det i mai, må jo utnytte våryrheten ;o) Men jeg er jo av typen som ikke gidder tro på værmeldingen heller, om den ikke er sånn som jeg vil ha den, så er ikke nevneverdig påvirka av den spådommen, hihi )
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 hehe... sånn er jeg også! melder de ikke strålende sol , er jeg negativ og sier alltid at meterologene bare er fulle av drit uansett, så dem stoler jeg ikke på før jeg står opp dagen etter og ser selv.. meeeen, melder de finvær er jeg kjempe fornøyd og synes vel egentlig de er helt geniale i jobben sin:) hører det jeg vil høre, og resten gir jeg blanke i:) da er det en date! skulle hatt en egen "spådameneharfeil"-tråd for oss som ikke er helt fornøyde med resultatet:) klart vi får positiv test i mai:)
mumifrøken Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Hehe, vi tenker helt likt! Og rundt 20 mai lyser "gravid" mot meg fra en pålitelig test, vi skal i alle fall gjøre vårt for at det klaffer nå, allerede i 1 pp )
Cybele Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Hihi, dere er søte! jeg har blitt spådd av to forskjellige, en sier jeg blir gravid i høst, vinter når det er kaldt med en jente. En annen sier jeg blir gravid i mai med en gutt:D Hehe. Så vil jo si at mine spådommer dermed er et bevis på at det ikke stemmer, i og med at de kræsjer vanvittig. Jeg kaster meg på "bli-befrukta-før-august"-bølgen. Jeg har masse el-slim i disse dager, så jeg føler meg fruktbare og kvinnelig som aldri før. Samboer jobber trippelt (skuespiller), og er altfor sliten til sex hver dag. Akk for en ulykke! Får håpe det klaffer likevel.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 hehe...der kan du se! da er det jo bare velge spådommen som sier mai da:) er ikke værre enn det vøtt:)hihi og slapp av med den sexen rundt eggløsning, om han ikke orker gjør jo ikke det noe, siden du har blitt spådd gravid i mai uansett! hehe...ler meg halvt ihjel her... du får kaste deg over samboeren din og ordne det sjæl da vett:) han trenger jo strengt tatt ikke gjøre noenting. bare du får "dosa" di du i disse egg tider, så kan dere jo ha sex for kosens skyld når han føler seg mer opplagt:)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 hehe, godt å se at det ikke bare er meg som fikk en sånn dum spådom da! følte meg litt skuffet! :o/ meeeen, vi har ikke ligget på latsiden vi så håper jo selvfølgelig at minimummi er i magen allerede ) tar egentlig ikke sånne spådommer så høytidelig jeg da, men alltid morro å bli spådd )) vi får stå på ALLE sammen så skal vi nok motbevise spådommen, kanskje vi er så heldige å bli gravide allerede i morgen? ;o) hehe
mumifrøken Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Haha, morsomt dette her. Jeg skulle gjerne blitt spådd av flere, men om alle plutselig sier det samme så vil jeg kanskje bli litt bekymra. Og jeg har hørt at det er veldig viktig å være positiv og ikke stresse. Det siste er litt vanskelig å styre, huet er ikke helt med meg om dagene, men positive tanker har jeg nok av. Kommer til å bli skuffa hver gang TR dukker opp framover uansett, så gidder ikke jobbe med å stenge ute håpet nå. ) Men jeg må nok vente enda ei drøy uke på EL, men pga nylig ppille-stopp så er jeg ikke sikker, så vi skal stå på hele tida i tilfelle det plutselig kommer et egg trillende uten at jeg er klar over det ;o)
lene p Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 mener ikke bryte inn,men hvor blir dere spådd?
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 så du tør prøve lykken utra den tråden her? hehehehehe... nei da, bare tuller jeg:) gå inn på spå/horoskop siden:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå