Gå til innhold

Sende vogn med posten? samme som "Barnevogndebatten"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Noen som har erfaring med å sende barnevogner med posten? Hvordan pakke inn?

 

Vogna vår ble ødelagt og har nå kjøpt ei vogn som jeg kan bruke, men som jeg ikke er helt fornøyd med. Og så kom jeg over den vogna som jeg virkelig ville ha på finn.no. Så nå har jeg lyst til å selge den vogna jeg har og kjøpe den på finn.no, men er usikker på hvordan jeg skal gjøre det hvis jeg må sende vogna til et annet sted i landet..

 

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sendte en vogn om mandagen... gikk kejmpefint.. jeg dro til barneutstyrbutikk.. hvor de selger vogner. også fikk jeg en eske.. pakket vognen inn og sendte den med posten... kostet 200 kr.

det går på kilo..

 

så det er ikke noe problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...