Gå til innhold

Heeeei...Noen kjente her?!


ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen...

 

leeeeeeeeeenge siden sist...Jeg har aldri vært noe særlig på dib da,men var avhengig av bim..:P

 

sååååh,

Er det non kjente igjen her inne eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaa meg:)

heei snuppa=))))))))))

Skrevet

Kine jo...tudde ikke du hang her inne...Hehehehe...jo,det trodde jeg...nei,det visste jeg jo..hihi...

 

 

Du er inngrodd du kine..og godt er det...da er det hvertfall en oppegående dibber...Hihihi..

Skrevet

haha ja jeg er faktisk inngrodd her =)

haha...der sa du det =)=)

haha

Skrevet

Hehehe...

 

om 15 å sitter kine her enda...

alene....:P

 

hehe..

Skrevet

majamor...er du på fjesboka eller??!?!?!?

 

 

(hvis du ser dette da)

Skrevet

hahahaa verdens eldste dibber,thats me =)

hahahha =)

Skrevet

oh oh... jeg er kjent ! :) hehe...

 

eller.. vil gjerne bli kjent :) jeg er veldig snill assa... .:)

Skrevet

ja,hvem er du a gucci?!hmmm

Skrevet

skal vi se..... jeg er en jente på 25 år.. har en datter på 9 mnd, er gift, er oslo jente, men bor i trondheim.

 

 

Skrevet

Hei, hei, husker deg ja :-) Jentene dine er vel ca 1år nå de?

Skrevet

Å nei du Kine, har vært dibber/bimmer i 6,5 år jeg! ;-)

Skrevet

mener å huske deg tingeling..=) morro...

 

 

 

gucci: ja,hehe... hva heter snuppa di da??9mnd er en fiiiin alder..

Skrevet

Halla!

 

Neida, er ikke det!

 

Jeg er så opptatt med å drive fanklubben til Kine at jeg rekker ingenting lenger!!

Skrevet

neeei vi snakka jo om noen år frem i tid da =)

haha =)

når alle som er eldre enn meg ikke klarer å taste så sitter jeg her enda..hahaha =)

Skrevet

Husker deg fra Bim tiden :-)

Skrevet

ja,jentene mine ble 1år 20 april..=)=) de er sååååå fine...

 

 

 

ååå,emilie er fint

Skrevet

hei nickie...hmmm.....

 

 

Skrevet

Hei, husker deg fra bim... du hade termin i mai/juni ???? Selv hadde jeg termin 17.mai og fikk gutten 1.mai, så snart bursdag har også =))

 

Vel, nå husker vel ikke du meg sikkert da.... =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...