ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hei alle sammen... leeeeeeeeeenge siden sist...Jeg har aldri vært noe særlig på dib da,men var avhengig av bim.. sååååh, Er det non kjente igjen her inne eller?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Kine jo...tudde ikke du hang her inne...Hehehehe...jo,det trodde jeg...nei,det visste jeg jo..hihi... Du er inngrodd du kine..og godt er det...da er det hvertfall en oppegående dibber...Hihihi..
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 haha ja jeg er faktisk inngrodd her =) haha...der sa du det =)=) haha
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 Hehehe... om 15 å sitter kine her enda... alene.... hehe..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2008 majamor...er du på fjesboka eller??!?!?!? (hvis du ser dette da)
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 hahahaa verdens eldste dibber,thats me =) hahahha =)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 oh oh... jeg er kjent ! hehe... eller.. vil gjerne bli kjent jeg er veldig snill assa... .
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2008 ja,hvem er du a gucci?!hmmm
Gjest Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 skal vi se..... jeg er en jente på 25 år.. har en datter på 9 mnd, er gift, er oslo jente, men bor i trondheim.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Heisann! Jeg var endel på bim samtidig med deg :-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Hei, hei, husker deg ja :-) Jentene dine er vel ca 1år nå de?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Å nei du Kine, har vært dibber/bimmer i 6,5 år jeg! ;-)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 25. april 2008 mener å huske deg tingeling..=) morro... gucci: ja,hehe... hva heter snuppa di da??9mnd er en fiiiin alder..
~Maja Mor~ Skrevet 25. april 2008 #17 Skrevet 25. april 2008 Halla! Neida, er ikke det! Jeg er så opptatt med å drive fanklubben til Kine at jeg rekker ingenting lenger!!
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #18 Skrevet 25. april 2008 neeei vi snakka jo om noen år frem i tid da =) haha =) når alle som er eldre enn meg ikke klarer å taste så sitter jeg her enda..hahaha =)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. april 2008 #20 Skrevet 25. april 2008 Husker deg fra Bim tiden :-)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 25. april 2008 ja,jentene mine ble 1år 20 april..=)=) de er sååååå fine... ååå,emilie er fint
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 25. april 2008 hei nickie...hmmm.....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. april 2008 #24 Skrevet 25. april 2008 Hei, husker deg fra bim... du hade termin i mai/juni ???? Selv hadde jeg termin 17.mai og fikk gutten 1.mai, så snart bursdag har også =)) Vel, nå husker vel ikke du meg sikkert da.... =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå