Gå til innhold

Sovevogn i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en sovevogn til min 2 åring, som skal stå i bhg. Noen som har tips om en god vogn til slikt bruk? Må være ganske lang, da barnet er stor for alderen... Og gjerne ikke kjempedyr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp brukt på finn.no

Vi har simo (husker ikke om det er trille eller sportsvogn)

Skrevet

Den er lang? Slik at hun kan ligge godt i den?

Skrevet

Selv har jeg en Simo komi 98 mod som jeg har had siden jeg kjøpte den ny til sønnen min, skal bruke den som sovevogn i barnehagen til høsten. Den er stor og har god plass til et stort barn i hvertfall. Sikkert mulig å få tak i den type vogner av litt nyere model også, min er helt grei ut, har lagra den godt og tatt vare på den, så mulig du finner slike vogner som ser ok ut også til en billig penge. Vet ei som solgte en slik til 500kr i fjor.

Skrevet

Junior på 1.5 år ligger godt i den hvertfall =)

Skrevet

Jeg har brio kombivogn, og datteren min er 2 år og 3 måneder. Sover veldig bra i den :) Brukt på finn er tingen hvis du skal finne en billig vogn

Skrevet

hvis du kunn skal ha en vogn til å ha stående i bhg, for å slippe å dra den frem og tilbake. ville jeg kjøpt en brikt en enten på finn.no eller barnasbruktmarked.no ol.

i bhg jeg jobber brukes alle slaks vogner som sovevogn.

jeg liker best de som er litt romslige og hvor ryggen kan legges helt ned, slik at barnet får en god ligge stilling. men det er hva jeg liker.

det er gjærne de litt store vognene som simo, brio, emmaljunga, troller, trille,

mitt tips er da at du skal tenke på at vognene er behagelig og sove i og ikke nødvendigvis praktisk å trille i byen og du skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...