Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Prøver det der vektklubb-greiene og der kan man føre opp aktiviteter, men rocke står jo ikke, så hva kan det sammenlignes med i aktivitet tror dere? Gå raskt kanskje?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Står jo veldig rolig når jeg rocker egentlig, beveger bare hoftene på en måte så blir ikkeakkurat sliten og svett av å rocke i 10-15 minutter slik som om jeg skulle danset. Tenkte på dansing selv og si starten hadde det nok stemt, nå er jeg mer rutinert, hehe...
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Gå fort. Det går ca 100 kcal på ti min med rocking dersom du rocker intensivt og ikke bare står der og såvidt holdre den i gang.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Ok, takk :-) Prøver å rocke litt fort, men er likevel ikke samme fysiske anstrengelsen nå som det var i starten, da var jeg jo andpusten og svett etter 2 minutter ;-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Jeg vet! Nå blir jeg heller ikke like svett som i begynnelsen, men magen er jo knallsterk i forhold! Nå rocker jeg fortere og lengre for å kompensere for at jeg ikke blir like lett sliten, og når det også er blitt lett så bytter jeg til 5/6 lbs ring.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Ja jeg har fått sinnsykt med magemuskler, bare syn det fortsatt er endel fett og slapp hud som dekker dem ;-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer! Er det ikke stilig å plutselig få magemuskler? Jeg digger det! Hater sit ups og hadde gitt opp håpet for magemuskler totalt.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Jo,det er faktisk litt uvandt, hehe... Jeg har jo hatt magemuskler før, men nå er de så definerte og tydelig på en annen måte, jeg klarer f.eks å stramme kun de nederste magemusklene om jeg vil det, de øverste om jeg vil det osv, og når jeg trykker mot dem er det nesten som å presse mot stein, de er knallharde, har nesten hardere/strammere magemuskler enn mannen jo! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå