idamor & lykketrollene Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 og merker fortsatt ingenting..noen tips jeg kan gi henne?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Det er nok bare å smøre seg med tålmodighet, og sørge for at hun får nok hvile og søvn. Babyen kommer når den er klar, og det en nok ikke så mye man kan gjøre for å påvirke den. 5 dager over tiden er jo ikke mye, men det er selvfølgelig lov å bli litt utålmodig etter å se den lille.
Brenda med 2 ute Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Nå er det en uke igjen...ikke mye mer en det. Så får hun se babien sin som hun har gledet seg så til=) Søvn, søvn og atter søvn Si at hun skal gå å ta fotpleie eller klippe seg for å få tiden til å gå mener jeg. Ansiktspleie eller noe i den duren. Sex? Lenge til neste gang og det satte igang det hos meg i hvertfall....som ei kule! Lykke til!
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg fikk datteren min på termin, og regnet derfor med at sønnen min skulle komme rundt der også. Hi,hi men så feil kan man ta. Han kom elleve dager på overtid. Jeg vet akkuratt hvilken dato han ble laget også, så noen vil bare ikke ut. Han ble 52cm og 3740g så ikke spesielt stor for å komme på overtid heller. Prøvde alt, sex +++, men jeg kjente ingenting før riene begynte. Skulle faktisk på overtidskonrtroll den dagen sønnen min kom. Man må bare ha tålmodighet
Dotten Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Man kan jo ta akupunktur..... Jeg gikk akkurat en uke over (endte med hastekeisersnitt), men riene begynte 4 døgn før da. Kvelden før de begynte hadde jeg klippet plenen (litt tidlig for det enda kanskje) med motorisert gressklipper. Etterpå pusset jeg rekkverket med en håndholdt pussemaskin. Det ristet godt Vet jo ikke om dette hadde noe utslag heller da men. Lykke til, til din venninne. Hun ser nok den lille om ikke altfor lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå