Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Datteren våres på 8 mnd har begynt å legge seg over på siden hver natt når hun sover..hun ruller ikke over på magen men syns at nesen kommer litt nedi madrassen, er jo litt bekymret for at hun ikke skal få puste i løpet av natten, har prøvd å legge henne tilbake på ryggen men går noe sekunder så er hun på siden igjen, enden på visa er at far må legge seg på naborommet og jeg tar henne opp i sengen hos meg.. er det slik at de har refleks på at de snur hodet vekk hvis det blir lite luft eller er dette noe å bekymre seg for.. Vi har også sovepose med stropper men har valg å ikke bruke denne enda, bør vi kansje det...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Synest ikke du skal bekymre deg jeg. La henne ligge som hun vil. Hun klarer vel å snu seg fra rygg til mage og omvendt om dagen,og så lenge de klarer det,så er det ingen fare. Begge mine barn har ligget på siden eller magen da de var nyfødte og fram til ca 5-6 mnd. Først da ville de begynne å ligge litt på ryggen og sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå