Gå til innhold

hvor mange dager på overtid, fredag 25.april??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av de hvor mange dager igjen, for det er jo egentlig INGEN!

6 dager på overtid her......og alle kjærringråd er utprøvd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 dag over her. :( Vær så snill å kom ut!

Skrevet

7 dager over. Denne ungen vil virkelig ikke ut:( Går konstant å venter på noe action, men ingen ting skjer...

Skrevet

Bare to dager foreløbig men har mistet alt håp og mot. Har gått over tiden med alle barna og nå sist ble det nesten tre uker (20 dager) før kur og drypp og alt det der! Siste graviditet og vil så gjerne at det skal starte naturlig og at jeg endelig skal få føde i badekar! Men neida, blir nesten deprimert - det skjer jo absolutt ingenting!!

Skrevet

En dag over. Etter over et døgn med masse vonde og til dels regelmessige kynnere, er alt stille her. Selv om det selvfølgelig er godt å få sove en natt, var det rimelig skuffende å våkne i dag morges og ikke kjenne noen ting. Lei!

Skrevet

5 dager på overtid nå..... ingen kjerringråd funker.

har hatt mye vondt i mage og rygg... men så stopper det

helt opp... frustrerende

Skrevet

fire dager over, og har mistet troen på at hun kommer ut!

og det kan det virke som de rundt har gjort og...;(

er rett og slett lei meg...

Skrevet

nerva: kjenner meg sååå godt igjen i det du sier! Er kjempe frustrerende å gå sånn og ikke noe man får gjort! Stor klem til deg og alle dere andre på overtid!

Skrevet

Tre dager over.... Har begynt å miste troen på at det i det hele tatt er noen baby inni der...

Skrevet

takk lille_mille!

hjelper å vite at jeg ikke er den eneste da ;)

stor klem!

Skrevet

4 dager på overtid nå. Grusomt, han må da komme ut snart! :-0

Skrevet

Tror eg leder..med mine 10 dager!! Håper inderlig at det skjer noe i helgen...vil ikke settes i gang!!!

Skrevet

synes det er godt å vite at man ikke er alene der ute jeg!

Håper vi alle føder i helga og får de små trege babyene våre!

Skrevet

Åh kjenner godt den følelse av at nå må det gjerne skje. Er selv 12 dage over termin. Har avprøvd flere av de gode råd uten held, er skikkelig dårlig på natta og tror ofte fødslen er i gang, men så sovner jeg og på dagen er alt fint. Har opgivet at barnet kommer av seg selv, skal settes igang søndag og ser nå frem til det. Er helt modnet og de satser på å ta vannet, så skulle helst ikke trekke ut flere dage. Lykke til:-)

Skrevet

8 dager på overtid..

Har begynt å miste troen på at han kommer i det hele tatt! Har hatt veldig mye modningsrier i det siste, oftest om nettene, da er de regelmessige og jeg håper hver gang at nå skjer det endelig. Men når dagen kommer er jeg som regel like fin. Sånn har det holdt på i over 2 uker nå!

Skrevet

6 dager på overtid her også... og INGEN tegn til at noe som helst skal skje :(

Skrevet

Jeg er 3 dager på overtid og har døpt babyen min til Prinsesse Vil-Ikke..... Våknet i morres med vondt i magen men det skjer ikke noe mer.... Vil så gjerne at det skal være over!!!

Skrevet

10 dager over og er sliten og lei

Skrevet

1 dag over her... murrer og verker men ingen ting skjer!!

Om nettene får jeg noen ganger noe som minner om rier, men bare 2-3 og så slutter de igjen..

I dag var jeg hos jordmor, hun sjekket om jeg var moden, men tror ikke jeg lå så veldi godt ann, hun sa jeg måtte smøre meg med tålmodighet. Strippet og røska litt, så jeg håper jo at det kan hjelpe. Jeg trodde det skulle være ubehagelig, men det gjorde ikke vondt i det hele tatt.

I kveld skal jeg ha meg ett glass rødvin og prøve å lure med meg mannen i senga...

Skrevet

Jeg er 10 dager på overtid, er så utrolig kjedelig å gå slik å vente. Jeg blir så bekymret ved å gå slik på overtid, så nå håper jeg lille gutt kommer snart.

Skrevet

E 5 dager på øvetid... Som adle de andre her inne seie, så har eg ein følelse av at lillegutt inni her bare tøyse med meg, og gir meg ein masse falske forhåpninger på dagtid. Då tenke eg på feks rier, kynnere, vondt i rygg, og alt det andre som fylle med. Og når kvelden og nattå komme, så roe det seg heilt ner...

Sko ønska det va någe me konne gjør for få fortgang i dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...