balsam Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 i hele forbanna natt har jeg hatt SKIKKELIG halsbrann!! har vært oppe å tygga novaluzid 3 ganger!! og de pleier å hjelpe med en gang! men IKKE I NATT!!!!! herregud!! noen som har noen tips?? gleder meg til babyen kommer så jeg slipper det der!!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Prøvd Lovehearts? Det hjelp meg litt.....husker hvordan det var. Fint du minner meg på ulempene ved å være gravid, minsta blir 1år og det skrangler i eggstokkene hver gang jeg ser en nyfødt eller en gravidmage..men NEVER again!!!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Gaviscone hjalp meg litt. Halsbrann er grusomt
balsam Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 trodde seriøst jeg skulle bli GAL!!!! og så er det opp å tisse hele forbanna natta, bekkevondt og kjempe vanskelig å bevege seg med stooor mage!! haha der har du alle plegene mine!! skal jammen kjøpe meg lovehearts, men mulig det ikke er så lurt å tygge dette hele natta.....
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 trøst deg med at det ikke er verre enn magesyra uansett ;-) Jeg hadde mine plager jeg også...sjeleglad jeg er ferdig med det der ;-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Vaniljeis!!!! Sikkert annen is også, men vaniljeis satt jeg å gomla på mesteparten av nettene=)
idamor & lykketrollene Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 MELK...kunne drikke 2 kartonger vær natt jeg
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Gaviscon og masse puter under hodet (sånn at jeg sitter nesten mer enn jeg ligger) er det eneste som hjelper når det er virkelig ille her. Må ta gaviscon nesten hver kveld, men stort sett kan jeg da ligge vanlig etterpå. (Vel, å merke kun på høyresiden... kommer til å få liggesår)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå