Gå til innhold

å herregud!! skyt meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i hele forbanna natt har jeg hatt SKIKKELIG halsbrann!! har vært oppe å tygga novaluzid 3 ganger!! og de pleier å hjelpe med en gang! men IKKE I NATT!!!!! herregud!!

noen som har noen tips??

gleder meg til babyen kommer så jeg slipper det der!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd Lovehearts? Det hjelp meg litt.....husker hvordan det var. Fint du minner meg på ulempene ved å være gravid, minsta blir 1år og det skrangler i eggstokkene hver gang jeg ser en nyfødt eller en gravidmage..men NEVER again!!!

Skrevet

trodde seriøst jeg skulle bli GAL!!!! og så er det opp å tisse hele forbanna natta, bekkevondt og kjempe vanskelig å bevege seg med stooor mage!!

haha der har du alle plegene mine!!

skal jammen kjøpe meg lovehearts, men mulig det ikke er så lurt å tygge dette hele natta.....

Skrevet

trøst deg med at det ikke er verre enn magesyra uansett ;-)

Jeg hadde mine plager jeg også...sjeleglad jeg er ferdig med det der ;-)

Skrevet

Vaniljeis!!!! Sikkert annen is også, men vaniljeis satt jeg å gomla på mesteparten av nettene=)

Skrevet

MELK...kunne drikke 2 kartonger vær natt jeg

Skrevet

Gaviscon og masse puter under hodet (sånn at jeg sitter nesten mer enn jeg ligger) er det eneste som hjelper når det er virkelig ille her. Må ta gaviscon nesten hver kveld, men stort sett kan jeg da ligge vanlig etterpå. (Vel, å merke kun på høyresiden... kommer til å få liggesår)

Skrevet

Link var det eneste som fungerte her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...