Gå til innhold

Fy flate jeg er lurt!! Drittmann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en kar på internett. Holdt kontakt lenge, skrevet om dagligdagseting, vi har ringt, møttes og etterhvert har der vokst frem følelser for denne mannen - og han motsatt, for meg. Og på bakgrunn av at han har utviklet følelser for meg så har han altså noe viktig å fortelle. Han har samboer og ett stk barn! Fy flate...jeg er så skuffet og lei. Jeg har et rimelig travelt liv, så de avbrekkene jeg har hatt i hverdagen med denne mannen har vært kjærkomne. Jeg har ikke ønsket å involvere ham så mye i mitt liv ennå - men så følte jeg meg mer klar for det og ønsket en tydeligere involvering. Og nå er han fortvilet fordi noe som for ham startet som en lek har utviklet seg til alvorlig følelsesmessig involvering. Han har lekt med meg, jeg er sinna, men samtidig er jeg jo for pokker glad i ham. Men ikke søren om jeg vil være bidraget til at et forhold med barn involvert ryker. Så jeg har sagt at han kan oppsøke meg om han noen gang blir singel. Og med det har jeg slettet telefonnummer, avviser henvendelser osv.

Stakkars intetanende samboer sier jeg bare. Sånn kan altså en mann som reiser mye i jobben sin holde på! Fy flate.

Er der noen som har noen kommentar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UFF, først av alt, en god klem.

Og du har gjort det riktige, det tar en stund før du gelmmer det, men det er ikke verdt å prøve noe for en sånn mann.

Jeg har vært samboeren med barnet i en slik situasjon, det var også jævlig. Jeg synes du gjør det rette, men jeg ville informert samboeren hans, han går jo bare videre på jakt nå.. og hun fortsatt uvitende.

Lykke til med prossessen:)

Skrevet

Takk. Synes du virkelig jeg bør si noe til samboeren? Jeg synes veldig synd på den jenta...men samtidig synes jeg faktisk litt synd på meg selv også som helt uforvarende er kommet opp i dette. Jeg har alltid skydd gifte/opptatte menn som pesten - men denne karen snek seg innpå meg urettmessig...

Skrevet

Ja jeg synes du skal sidet, hun vil jo ikke bli sint på deg , du visste j ikke. Og av erfaring vet jeg at jo tidligere det blir oppdaget fra henne jo bedre..

Skrevet

Jeg har jo hatt sånn profil på et nettsjekkested, og der er utrolig mange gifte menn på jakt altså! Jeg blir jo helt satt ut over denne frekkheten som ingen grenser kjenner. En fyr fortalte meg at han var på jakt etter en dame han kunne besøke på dagtid - det hadde han hatt før og det hadde fungert helt kjempefint.

Jeg har jo skrevet i min profil at gifte menn ikke trenger ta kontakt for jeg sladrer i såfall til kona. OG den setninga har jeg fått mye pepper for - "jævla angiverkjerring" med mer!

Men, ja jeg ble jo altså kontaktet av en mann med samboer som sa han var singel. Han hadde fortjent å bli sladret på...men jeg tror nesten han håper jeg skal gjøre det så han selv slipper jobben med å gå i fra! At han blir kastet ut. I går sendte han blomster og de gikk rett i søpla, så han jobber iherdig nå med å få gjeninpass her.

Kastet du ut din utro samboer? Jeg vil ikke ha en mann som er utro, for da er det nettopp det jeg får - en mann som er utro.

Skrevet

Jeg gav han altfor mange sjanser, han lurte meg gang på gang, blant annet rett i dagene før fødsel og barsel tiden etterpå.. Jeg kaset han ut til slutt ja.. OGg jeg vil nok aldri helt komme over det, treffer noen gang nye nå, men klarer ike å stole på.. og blir bare helt paranoid.

Skrevet

Ja, det skjønner jeg. Man mister jo helt troen på at det finnes ordentlige menn der ute!

Denne mannen jeg har møtt kan bare sitte der. Han vil forlate samboer og barn for meg, men jeg vil ikke ha ham. Så kan han bare leve der han er - og feig som han er så velger han nok å være hos samboeren inntil han finner seg ei ny lekedokke! Det var det der med å avslutte noe før man hopper på noe nytt.

Men, jeg er altså glad i ham, så det koster meg mye å avvise ham. Men jeg er stolt og vet at om en stund så er dette over og jeg vil bare grøsse av hele mannen.

Skrevet

Flink jente!! :) Vet hvor vanskelig det er!

hilsen en annen

Skrevet

men hvordan er din egen situasjon? hvorfor er du på barn i magen forum, hvis du ikke er gravid liksom?

Skrevet

Anonymforumet er for både Bim og Dib anonym!

Skrevet

En stor klem til deg!!!

Du har blitt ført bak lyset av en drittsekk! Heldigvis er det lettere å komme over drittsekker enn snille menn som bare vil det beste men......

Hvorvidt du skal sladre til kona/samboeren eller ei vil ikke jeg ta stilling til, men sørg for at du selv aldri havner i den situasjonen å blir hans kone/samboer! Du vil aldri kunne stole på denne mannen! Det vil alltid ligge der som en mørk skygge. Han sier sikkert til sin nåværende kvinne at han elsker henne også! Skal du få deg en mann sørg for at det er en som fortjener deg! Det finnes helt sikkert mange hyggelige menn der ute, men hvor lett er det ikke å bli lurt når en kun har kontakt via dataskjermer og telefoner. En annen gang vær forsiktig med å innvolvere deg for mye med mennesker du ikke kan se øynene til!

Lykke til videre! Skulle denne mannen noen sinne ta kontakt - ikke la deg overtale! Han har lurt deg før - og vil kunne gjøre det igjen!

Skrevet

Må si jeg syns dette er utrolig bra og riktig gjort av deg!! Ikke alle som hadde klart det. Hvis han er villig til å gjøre dette mot samboeren sin så mangler han den grensen hvis det noen gang skulle ha blitt noe mere mellom dere.

Skrevet

Glem han. Og ikke din jobb og si d til dama. Hun vil da legge sjylden på deg. Får du my drittslenging.

Skrevet

Jeg har et par kommentarer,ja.

Fortell han hvor stygg han er.

Fortell det til samboeren hans at fyren er en utro drittsekk.

Og for all del, ikke involvere deg så dypt neste gang, før du vet mer om personen.

Hilsen ei som har vært sammen med en drittsekk hun møtte på nettet.

Skrevet

jeg fikk nettopp vite selv at kompisen min har eller er utro mot veninna mi ,,å har hatt et forhold til denne jenta i flere år..fy faen..jeg bl så forbanna steike sint i dag ,,at jeg sendte meld til han å sa at jeg vt hva han driver med ,,å at han må skjerpe seg..at han må tenke på barna sine ..å at jeg gir han en sjangse til å fortelle d til henne selv..jævla tosk!!!

han har 3 små barn:(

Skrevet

Hovedinlegger har du lyst å fortelle ca hvor gammel denne mannen er? fikk helt vondt i magen nå. var nesten slik min samboer gjorde i sommer før jeg oppdaget det, han er mye vekke i jobb og nå fikk jeg vondt i magen.. Håper ikke det er han. trenger bare alder...

Skrevet

Bra gjort! For din egen del og for familien hans. Syns ikke du skal si fra til henne.

Skrevet

tro meg.. fortsetter du sammens med ham,så kommer han til og gjøre det samme mot deg som det han gjør mot hun som han er sammens med nå.. slike menn (og kvinner for den del) er livsfarlige..

og da snakker jeg av erfaring..

Skrevet

jepp helt nig med anonym her oppe..de er livsfarlige..de kommr aldri til å forandre seg..dessverre

Skrevet

Hi...syns du var en fornuftig persom i dette opplegget! :)

Mannfolk er helt syke til tider..for et par år siden traff jeg en fyr på byen..det endte med sex hjemme hos meg..etter en stund får jeg vite at han var på byen den kvelden å feiret sitt første barn!!

Fy faen...samme dag som dama hans har født drar han på byen å knuller en annen dame..hva gir du meg?????

Ser denne fyren i ny≠ og har lyst å spy når jeg ser han.

Sliter med dårlig samvittighet ovenfor den stakkars dama hans.

Jeg viste ikke noe da om hverken dame eller nyfødt barn..

Skrevet

anonym 19.26:

TULLER DU ???

fy faen for en drittsekk,i helvette..

Skrevet

Kine..

Jeg kødder ikke,det er helt sant.

De har fått ett barn til etter dette,ska tro hvem han var å knullet på da :)

Han er i følge ryktene notorisk utro,og noen hadde prøvd å fortelle dette til dama hans,men hun ville ikke tro på det.

Hadde noen fortalt henne hva som skjedde da hun lå på sykehuset å hadde født hans barn,tro om hun ville ha trodd på det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...