Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 har dere planer ? skal dere bli hjemme eller skal dere ut i det fine været ?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Være hjemme.. Rydde, bake og ha bursdagselskap =)
silhah og emilie Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 har barnefri så jeg skal være fjortiss i helga:) skal grille med hele vennegjengen på stranda i dag og kanskje en bytur etterpå. i morgen skal jeg på tur med pink ladyes..skal på biltreff mohaha
Skrullemor Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Har ikke finvær her lenger, men skal vel på Glenn Lyse-konsert, kan jo bli moro.Søndag går med til fotballturnering så håper på oppholdsvær i det minste....:-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Vi får besøk av kusina mi,sønnen på 1 år og samboern hennes.I kveld skal vi spise på Yayas .Og i morgen skal vi på aker brygge .Gleder meg.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Silhah : du får kose deg masse vi har også barnefri i helgen...- mini skal være hos sin farmor.. men vi skal flytte neste helg.. så vi skal noe så spennende som å pakke.. så... risvollan.. here we come
Gjest Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Meldt dårligere vær her i helgen, men lir vel ute endel hvis det blir opphold, og så skal jeg shine hus og arrangere selskap for hun som blir 1år på søndag:-)
fox`y Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Hær blir d ut i go været,husvask,bursdag til søskenbarn i morgen og søndag ennå mere vask osv. gubben er borte ennå så på kvelden blir d vell litt snoop me noe tv underholdning:) gleder meg til 8 mai for da kommer han hjem noen dager:)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Vi skal i bursdag til svigermor i ettermiddag. Og i morgen skal vi ta med lille vampyr på teater for de minste. Søndag er det stille og rolig.
Den drygaste Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 jobbe jobbe jobbe.... heldigvis er det fine været borte her i bergen eller... jeg skal jo gå til jobb.. shit... jaja
3 blå Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 I ettermiddag skal vi på besøk til noen venner og spise middag der. I morgen skal vi reise til slekta som bor litt på landet De har fått lam, så det blir stas for oss byfolk
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Skal til london fra idag til mandag... gleder meg til det..men ikke så kjekt å reise ifra min datter på 4mnd... Men hun er i trygge hender så d går nok bra...men er litt lei meg uansett:(
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 skal nok bare være hjemme her ja.. er ikke fint vær her lenger..=(
soleie med fanten:) Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Er ikke fint vær her lengre heller:( I dag skal jeg være med en venninne, i morgen har jeg ikke noen planer. Men søndag da kommer min kjære endelig hjem igjen, etter 4 uker på jobb:) så skal jeg på puben og på BRANN kamp. min bror skal passe mini, og de kommer til å kose seg masse:)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 Tivoli en av dagene i hvert fall, ellers ingen store planer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå