Gå til innhold

Hva skal dere i helgen ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere planer ?

skal dere bli hjemme eller skal dere ut i det fine været ?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Være hjemme..

Rydde, bake og ha bursdagselskap =)

 

Skrevet

har barnefri så jeg skal være fjortiss i helga:)

skal grille med hele vennegjengen på stranda i dag og kanskje en bytur etterpå.

i morgen skal jeg på tur med pink ladyes..skal på biltreff mohaha

 

Skrevet

Har ikke finvær her lenger, men skal vel på Glenn Lyse-konsert, kan jo bli moro.Søndag går med til fotballturnering så håper på oppholdsvær i det minste....:-)

Skrevet

Vi får besøk av kusina mi,sønnen på 1 år og samboern hennes.I kveld skal vi spise på Yayas .Og i morgen skal vi på aker brygge .Gleder meg.

Skrevet

Silhah : du får kose deg masse :)

 

vi har også barnefri i helgen...- mini skal være hos sin farmor..

 

men vi skal flytte neste helg.. så vi skal noe så spennende som å pakke.. så... risvollan.. here we come :)

Skrevet

Meldt dårligere vær her i helgen, men lir vel ute endel hvis det blir opphold, og så skal jeg shine hus og arrangere selskap for hun som blir 1år på søndag:-)

Skrevet

Hær blir d ut i go været,husvask,bursdag til søskenbarn i morgen og søndag ennå mere vask osv. gubben er borte ennå så på kvelden blir d vell litt snoop me noe tv underholdning:):) gleder meg til 8 mai for da kommer han hjem noen dager:)

Skrevet

Vi skal i bursdag til svigermor i ettermiddag.

 

Og i morgen skal vi ta med lille vampyr på teater for de minste.

 

Søndag er det stille og rolig.

Skrevet

jobbe jobbe jobbe.... heldigvis er det fine været borte her i bergen :) eller... jeg skal jo gå til jobb.. shit... jaja

Skrevet

I ettermiddag skal vi på besøk til noen venner og spise middag der. I morgen skal vi reise til slekta som bor litt på landet :) De har fått lam, så det blir stas for oss byfolk ;)

Skrevet

Skal til london fra idag til mandag...:) gleder meg til det..men ikke så kjekt å reise ifra min datter på 4mnd...:( Men hun er i trygge hender så d går nok bra...men er litt lei meg uansett:(

Skrevet

skal nok bare være hjemme her ja..

er ikke fint vær her lenger..=(

Skrevet

Er ikke fint vær her lengre heller:( I dag skal jeg være med en venninne, i morgen har jeg ikke noen planer. Men søndag da kommer min kjære endelig hjem igjen, etter 4 uker på jobb:) så skal jeg på puben og på BRANN kamp. min bror skal passe mini, og de kommer til å kose seg masse:)

Skrevet

Tivoli en av dagene i hvert fall, ellers ingen store planer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...