2julibarn Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hei, etter 5 år m strev (sykdom og lite søvn) skal vi enderlig på skikkelig ferie! Vi fikk billige biletter til Hane Family Resort i Side/Tyrkia! Dette er et all-inclusive hotell m alle fasiliteter bl.a flere badebasseng og sklier. Noen som har vært der? Eller på liknende hotell? Jeg har vært i Tyrkia før, men ikke m barn. Mine barn er snart 2 og 5 år. Håper virkelig at alt går bra. Er redd for sykdom, og/eller lite søvn om natta siden alle 4 må sove i samme rom (dobbeltrom). Det er helt fullt på hotellet så det er ikke mulig å få to-roms el.l. Men jeg gleder meg!!! Vi blir borte første uka i juni, og håper det er passe varmt der da. Tenker det hadde blitt for varmt i august... Noen m erfaringer?
mai mammaen til to Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 god tur.. det blir nok kjempe kjekt skal du se.. barna kommer til å storkose seg.. blir nok trøtte og gode på natten når de har vært på stranden hele dagen.. kos dere..
Mille** Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Vi skal også dit, akkurat samme hotell. ) Minsten er 2 år og 10 mnd når vi drar. Det blir hennes 3. sydentur. Tror det er lurt med all inclusive, har ikke hatt det før og resturantbesøkene i fjor var lite trivelig. Blir mye venting og det passer dårlig med sultne og utålmodige barn. Kjekt å kunne komme til ferdig mat og bare forsyne seg. Vi tar med UV drakt til minsten så vi slipper å smøre henne så ofte, bare som et tips. Har hatt det i alle disse årene, syns det er helt genialt. God tur. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå