Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg skal snart ut å reise og blir borte fra min 9 åring i 13 dager. Reisen er til asia med jobben, så retrett-mulighetene er få. Far som jeg ikke er samboer med, skal ha babyen og jeg har sluttet å amme. Far er vant til å ta vare på barnet etter overnattinger og de koser seg sammen, men jeg er omsorgspersonen som har tilbringt mest tid med gullgutten. På kveldene når far tar stell og kveldsmat ser gutten etter meg, men når jeg ikke er "tilstede" går alt bare fint og far får lagt han. Vil dette påvirke gutten vår eller er det verst for meg, (gruer meg voldsomt...) Tenker traumer etc fremover.. Kun seriøse svar takk!
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 hvem er babyen her? er det 9 åringen??
2 i talet Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 9 åring? Meina vel 9 mnd :-) Går heilt sikkert bra. Er nok verst for deg. Virka so dei har et bra forhold og han klara fint å styre med gutten. Vil ikkje tru han for nokon trauma av dette. Bitte berre far og sønn sterkar band, og da er jo positivt. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Sorry.. han er bare 9 mnd ja.. Det som er saken, er at barnet har hatt 7-8 overnattinger hos far, resten av tiden har han vært sammen med meg. I tillegg har far vært borte med jobb de siste 5 ukene, men vi kjører en mjuk overgang før jeg reiser. Det går som sagt fint når de er sammen, selv om han "savner" meg når jeg er der, men går fint hvis jeg forlater de to. og han tror jeg ikke er der. Er bare så redd for at han skal savne meg så mye og bli lei seg Kanskje forandre personlighet..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Barnet er jo hos faren og vil garantert ikke lide noen nød eller få traumer! Han er jo hos en som er glad i han?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Tror heller ikke han vil få traumer av å bare være med pappaen si i 13 dager. Men det er vel ganske sannsynelig at han kommer til å "straffe" deg når du kommer hjem, ved å vike blikk, ville være hos pappa o.l? Lykke til! Hadde vært fint å vite hvordan det har gått når du kommer hjem igjen. Tipper det går veldig bra!
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 det går nok helt fint skal du se;-> man skal ikke ha dårlig samvittighet for alt her i verden. Kos deg på turen, du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå