Gå til innhold

Sydentur m små. Erfaringer? Vi reiser til Tyrkia!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

etter 5 år m strev (sykdom og lite søvn) skal vi enderlig på skikkelig ferie! Vi fikk billige biletter til Hane Family Resort i Side/Tyrkia! Dette er et all-inclusive hotell m alle fasiliteter bl.a flere badebasseng og sklier.

Noen som har vært der? Eller på liknende hotell? Jeg har vært i Tyrkia før, men ikke m barn. Mine barn er snart 2 og 5 år. Håper virkelig at alt går bra. Er redd for sykdom, og/eller lite søvn om natta siden alle 4 må sove i samme rom (dobbeltrom). Det er helt fullt på hotellet så det er ikke mulig å få to-roms el.l. Men jeg gleder meg!!! Vi blir borte første uka i juni, og håper det er passe varmt der da. Tenker det hadde blitt for varmt i august...

Noen m erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn i syden sover godt. Vi lå også 4stk på ett rom - og vi har aldri før sovet bedre. Bare dere har air-cond. da.

Etter en dag i solen var vi stuptrøtte - og ingen av mine (1 og 3) hadde noen soveproblemer.

Skrevet

Takk for svar!

Ja, det er aircondition der!

Skrevet

Vi var i Syden i fjor med gutten vår han var da 7mnd gammel ammet han og ga ham grøt. Vi bodde på et all inclusive Sunwing Resort hotel. Det var kjempeflott bra tilrettelagt for småbarn hadde kjøpt babypakke så vi fikk barneseng,barnsestol og trille. Vi reiste med min bror og deres barn på 1år hun spiste det meste som ble servert der og ble ikke syk hygenien virket bra. Begge vi sov også på et roms leiligheter men soverommet var litt atskilt fra sofaen slet litt med dette først til vi fant ut at vi kunne flytte senga hans inn på minikjøkkenet da lå han ikke helt oppi oss dette funket bedre. Men det avhenger selvfølgelig på størrelsen på rommet vi hadde en litt større 1-roms leilighet. Vi skal ned igjen nå i juni til Bulgaria er litt mer nærvøs angående mat og slikt siden vi ikke skal på all inclusive. Men dette går nok skal bare forhøre meg litt på hotellet eller med reiseverten hun kan sikkert anbefale steder å spise, i tillegg kan det være lurt å finne ut hvor det finnes lege privat lege er noen ganger bedre. Lykke til ihvertfall kos deg masse

Skrevet

kos dere! fint hotell!!

men ikke sett på air cond på for lav temp, da blir dere forkjøla hele gjengen!

god tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...