Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Endelig så har all lobbyvirksomheten min og masingen kommet oss til gode.. Og det uten å måtte bake kake og stille opp uanmeldt på åpningen ;o) Vi har fått plass i en privat barnehage som starter opp 1. mai. denne er helt ny og er 5 min gange fra jobben til Seier&Gledes-mannen! Leit å rive LilleM vekk fra den koselige dagmammaen og Phantomhulen, men med dagens barnehagedekning er det en bragd at vi har fått plass overhodet.. Ha en fantastisk dag damer! Jeg skal slappe av i dag og glede meg til leketreff på lørdag!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hurra... Det ordner seg for snille jenter. Gratulerer så mye og dette kommer til å bli veldig bra kan jeg tenke meg.
Endelig ny spire i magen Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 GRATUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULERER! Så bra, det ordner seg for snille søte jenter! Lykke til og nyt helgen og vit at lilleM snart skal bli barnehagegutt! Klem
Millapril Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer. Så flott at det ordnet seg! Da er det bare å glede seg til oppstart
Solstråle72 Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer så mye. Nå kan du slappe av og nyte helgen i fulle drag. Snakkes i morgen!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Flotte greier, gratulerer med plass! Det er godt å kunne senke skuldrene litt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå