lille me og mine Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Hei! Hører det er så mange som synes det er kjempegreier å gå over til fast føde til de små, og kutte ned på ammingen. Jeg er stikk motsatt... jenta mi er nå snart 7mnd og jeg synes det er kjempekjekt å amme, og ikke minst lettvint. Jeg har fått beskjed om å begynne med grøt, frukt osv... men da dukker det opp noen problem. For det første så skal man amme før man gir mat for å opprettholde melkeproduksjon. Problemet mitt da er jo at jenta er mett, og vil jo da ikke ha noe mat! logisk i grunn...hvordan gjør dere det??? for det andre så kræsjer det alltid med at jeg har ammet i kort tid før, som også resulterer i at hun er mett... prøver å ordne til faste måltider, men med ammingen er jo det nesten umulig synes jeg. tar jo frem puppen når det måtte passe, og da blir grøtmåltidet jeg har satt til rundt tolv forskjøvet til etter soving, og da er kl tre, og da er det jo på tide med middag? og kl seks grøt igjen. også skal jeg jo amme da, hun blir mett og er ikke interesert i mat i det hele tatt... Er det noen andre der ute som også synes det er vanskelig å starte med fast føde og faste måltider? noen med gode råd kanskje? setter stor pris på det! jenta skal i barnehage om 3mnd, og med bare pupping enda så må vi få begynt med denne maten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå