Gå til innhold

hmmm (sytete.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle jo hatt utbetalt sykepenger idag da, er blitt sykemeldt fra permisjonen, men penger har jeg ikke fått. Håper at det ikke blir noe rot og styr.

Trenger ikke pengene akkurat nå så sånn sett er det ikke krise, men må jo ha dem i slutten av mnd når husleie skal betales.

Derfor blir jeg litt bekymmret når jeg ikke har fått svar på noen av spørsmålene jeg sendte med eller noe.

Tenk om de ikke har motatt papirene mine liksom. Siste mnd av permisjonen min også så hvis de ikke har motatt de kan det bli mye styr de neste 2 mnd før jeg skal ut i neste permisjon.

Må jo vise at jeg er registrert sykemeldt før permisjonen har gått ut.

Har sendt forespørrsel om de har motatt den da. (de har jo klart å rote bort papirene mine tidligere så har ikke så høye tanker om dem desverre.)

Håper det ikke blir noen problemer nå framover. For vi klarer oss ikke bare på sambo sin lønn desverre.

Og jeg har sterk bekkenløsning så kan ikke gå og stå og derfor kan jeg ikke bare skaffe meg jobb heller.

Vi har endelig klart å få stabla økonomien tilbake på fote etter at mannen min gikk uten arbeid en stund.(han hadde ikke opparbeidet seg rett til arbeidsledighet tryggd, 2 uker for lite hadde han jobbet :-(. )

Så når han fikk ny jobb som desverre betalte mye dårligere en der de gikk konkurs...... Så har det tatt en evighet å komme dit hen at vi ikke ligger på etterskudd igjen.

Så hvis det blir noe tull disse mnd så får vi veldige problemer igjen. Kjenner jeg blir stressa, håper de kommer fort tilbake til meg med svar, og håper håper at allt er i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...